عصر خودرو

احتمال تعیین حکم قانونی در بودجه ۹۹ برای واگذاری سرخآبی‌ها

عصر بازار- رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی از احتمال تعیین حکم قانونی در قانون بودجه سال آینده برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

احتمال تعیین حکم قانونی در بودجه ۹۹ برای واگذاری سرخآبی‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، حمیدرضا فولادگر با اشاره به تکلیف قانونی تعیین شده در بودجه سال 98 برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: در بند (هـ) تبصره 2 قانون بودجه سال 98 قید شده که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با کشف قیمت در فرابورس تا پایان شهریورماه سال 98 واگذار شوند که این مهلت با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در نشستی در کمیسیون اصل 44 قانون اساسی تا پایان سال تمدید شد.

    نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دولت باید نسبت به فروش برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال اقدام کند، ادامه داد: وزارت ورزش و برخی از کارشناسان سازمان خصوصی سازی نسبت به روش اجرای این قانون یعنی فروش برند دو باشگاه به صورت مجزا و کشف قیمت در فرابورس و فروش بلوکی آن انتقاداتی داشتند که مقرر شد این شیوه‌نامه دستخوش تغییراتی شود.

    وی اضافه کرد: سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان به کمیسیون اصل 44 قول دادند که تا پایان سال، رسیدگی و حسابرسی به اموال دو باشگاه پایان برسد و فروش برند و نشان دو باشگاه نیز صورت گیرد.

    فولادگر با بیان اینکه تا زمان بررسی بودجه 99 در مجلس به دولت مهلت خواهیم داد، افزود: در صورتی که وعده سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش در این باره محقق نشد و حسابرسی دو باشگاه یا فروش برند انجام نگرفت، در بودجه سال 99 حکم جدیدی برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در جریان بررسی بودجه در صحن علنی مجلس، تعیین خواهیم کرد.

    علت تعلل در واگذاری برند دو باشگاه چیست؟

    به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی اظهار کرد: در حال حاضر نیز واگذاری برند دو باشگاه به این دلیل به تعویق افتاده که برند را نمی‌توان از اموال دو باشگاه تفکیک کرد؛ بنابراین در ابتدا شاید تصمیم بر این شود که به جای فروش برند، کشف قیمت از طریق فرابورس صورت گیرد و پس از آن نسبت به واگذاری دو باشگاه اقدام شود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو