عصر خودرو

درج ۳ نماد معاملاتی جدید در فرابورس

عصر بازار- هیات پذیرش شرکت فرابورس از درج سه نماد معاملاتی جدید در این بازار پس از احراز شدن شرایط پذیرش در این بازار خبر داده است.

درج ۳ نماد معاملاتی جدید در فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از فارس، شرکت پاکدیس به عنوان شصت و سومین شرکت در بازار دوم از امروز یکشنبه در فهرست نرخ های فرابورس با نماد معاملاتی "غدیس" و در زیر گروه تولید نوشیدنی و آب معدنی در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر درج شده است.

    همچنین نماد معاملاتی شرکت دامداری تلیسه نمونه به عنوان شصت و چهارمین شرکت در بازار دوم از امروز در فهرست نرخ های فرابورس درج شده است.

    این شرکت با نماد معاملاتی "تلیسه" در زیر گروه کشاورزی و خدمات دامپروری به جز دامپزشکی و در گروه زراعت و خدمات وابسته جای گرفته است.

    در بازار پایه فرابورس نیز از ارمزو نماد معاملات شرکت نورد و لوله اهواز به استناد تبصره "ب" ماده 99 قانون برنامه پنجم توسعه و موافقت کمیته عرضه شرکت فرابورس به عنوان یکصد و نود و یکمین نماد معاملاتی درج شده است.

    نماد معاملاتی این شرکت "فاهواز" و در زیر گروه تولید آهن و وفولاد پایه در گروه فلزات اساسی قرار دارد.

    به گزارش فارس، هم اکنون بر روی تابلوی معاملات فرابورس 45 نماد معاملاتی در بازار دوم و 27 نماد معاملاتی در بازار اول حضور داشته و جریان عادی معاملات سهام در آنها برقرار است.

    در عین حال 11 نماد معاملاتی نیز در بازار پایه عادی و 151 نماد معاملاتی در بازار پایه توافقی فرابورس بر روی تابلوی معاملات نشسته اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها