عصر خودرو

رابطه امید به زندگی با میزان درآمد سرانه

مردم ژاپن با ۹۷ میلیون تومان درآمد، ۸۲ سال امید به زندگی دارند

عصر بازار- رابطه امید به زندگی با میزان درآمد سرانه مردم ژاپن نشان می‌دهد، این کشور با سالی حدود ۲۷ هزار دلار یا ۹۷ میلیون تومان،۸۲ سال امید به زندگی دارند.

مردم ژاپن با ۹۷ میلیون تومان درآمد، ۸۲ سال امید به زندگی دارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، اطلاعات منتشر شده از رابطه امید به زندگی در کشورهای مختلف با میزان درآمد سرانه آن کشور نشان می‌دهد، ژاپن با 82 سال امید به زندگی، سرانه درآمد 27 هزار دلاری دارد. پس از این کشور سوئد با 80 سال امید به زندگی سرانه درآمد 26 هزار دلار دارد.
    همچنین در سویس نیز با 30 هزار دلار درآمد سرانه امید به زندگی 80 سال دارد. به این ترتیب اسپانیا با 79 سال امید به زندگی درآمد سرانه 22 هزار دلاری دارد. فرانسه نیز مانند اسپانیا با 79 سال امید به زندگی 27‌هزار دلار درآمد سرانه دارد. مردم انگلستان اما با همین 27 هزار دلار درآمد 78 سال امید به زندگی دارند.
    پس از این کشورها مردم یونان هم 78 سال امید به زندگی دارد. اما درآمد سرانه آنها 19 هزار دلار است. مردم کاستاریکا اما با تنها سالی 9 هزار دلار درامد 78 سال امید به زندگی دارند. آمریکایی ها نیز با بیشترین درآمد سرانه حدود 37 هزار دلار 77 سال امید به زندگی دارند. مردم کوبا هم که تنها 5 هزار دلار درآمد دارند 77 سال را امیدوارند زندگی کنند.
    کشور سریلانکا هم که فقط 3700 دلار در سال درآمد سرانه دارد، با امید به زندگی 74 سال در این فهرست قرار گرفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها