عصر خودرو

معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال رقم خورد

عصر بازار- در روز جاری، ۲۵۶ میلیون و ۸۹۰ هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال رقم خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 11 بهمن فرابورس در حالی به پایان رسید که 256 میلیون و 890 هزار ورقه بهادار در 30 هزار نوبت به ارزش یک هزار و 800 میلیارد و 620 میلیون ریال خرید و فروش شد.
    در آغاز معاملات امروز آیفکس بیش از یک واحد بالا رفت اما پس از آن رو به کاهش گذاشت و با افت 2.7 واحدی نمایشگر عدد 757.75 شد.
    معامله‌گران فرابورسی بیشترین حجم معاملات خود در بازار سهام را به داد و ستد 32 میلیون سهم بیمه اتکایی امین پس از بازگشایی نماد این شرکت اختصاص دادند و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک دی و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز بودند.
    همچنین، تولید برق عسلویه مپنا با داد وستدهایی به ارزش بیش از 95 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات روزانه سهام را به نام خود کرد.
    بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام روان فن آور و پس از آن پالایش نفت شیراز و سرمایه‌گذاری سبحان بود و در سوی دیگر بازار هم صنعتی مینو، تدبیرگران فارس و خوزستان و کوثر مرکزی با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.
    طبق این گزارش، در روز جاری اوراق تسهیلات مسکن در تمامی نمادها با افزایش قیمت مواجه و در بازه 840  تا 883 هزار ریال دست به دست شد.
    صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 798 هزار و 500 سهم به ارزش 9 میلیارد و 780 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات ETF را از آن خود کرد.
    در روز جاری، 32 میلیون و 730 هزار اوراق بهادار به ارزش 114 میلیارد و 670 میلیون ریال داد و ستد شد و بیشترین حجم معاملات این بازار در نماد سرمایه‌گذاری مسکن تهران اجام شد.
    در عین حال در بازار دوم شاهد معامله 142 میلیون اوراق بهادار با رقم 503 میلیارد و 880 میلیون ریال بودیم و بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار سهام در این بازار رقم خورد.
    همچنین در بازار اوراق با درآمد ثابت، اوراق اجاره شرکت مخابرات ایران با داد و ستد 700 هزار ورقه بهادار، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت؛ خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی نیز در همین بازار  با قیمت 974 هزار و 322 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 0.01 درصدکاهش نسبت به روز قبل، معادل 25.37 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها