عصر خودرو

پوشش سود ۹۶۶ریالی «غمهرا» برای هرسهم

عصر بازار- شرکت گروه تولیدی مهرام در صورت های مالی ۹ماهه توانسته به ازای هرسهم ۹۶۶ریال سود پوشش دهد.

پوشش سود ۹۶۶ریالی «غمهرا» برای هرسهم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت گروه تولیدی مهرام در آخرین گزارش 9ماهه منتهی به 30آذر1398، سود عملیاتی را 192میلیارد ریال، سود خالص را 90میلیارد و 404میلیون ریال و سود انباشته را 125میلیارد ریال اعلام کرده است.

    «غمهرا» پیش از این در گزارش 3ماهه سود هرسهم را 170ریال، 6ماهه سود هرسهم را 567ریال و 9ماهه را 966ریال اعلام کرده است. در گزارش 9ماهه سود هرسهم با مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته 383درصد افزایش یافته است.

    این شرکت در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که گروه تولیدی مهرام به علت برخورداری از کیفیت بالای محصولات و در اختیار داشتن دانش فنی و نیروهای متخصص، در تمامی زمینه های فعالیت، درصدد کاهش بهای تمام شده محصولات و افزایش مقدار فروش به منظور اخذ سهم بازار متناسب با استراتژی شرکت و توان سود دهی بیشتر است.

    همچنین «غمهرا» در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره قصد دارد در دوره مالی منتهی به 30آذر 1398 عمدتا از 3بانک ملی و تجارت و ملت با نرخ 18درصد تسهیلات به منظور افزایش تولید و توان سود اوری دریافت کرده است.

    گروه تولیدی مهرام در برنامه های جاری خود به افزایش کیفیت محصولات و شناسایی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان اشاره دارد که از طریق توسعه منابع انسانی، به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، جهت دستیابی به ارزش های بنیادین شرکت یعنی کسب رضایت مشتریان وفادار توان سودهی شرکت و سهامداران را افزایش دهد.

    برچسب ها