عصر خودرو

پرتفوی بورسی «سمگا» ۳۶میلیارد ریال بزرگتر شد

عصر بازار- گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران اعلام کرد که طی ۹ماه فعالیت توانسته پرتفوی بورسی خود را مبلغ ۳۶میلیارد و ۳۸میلیون ریال بزرگتر کند.

پرتفوی بورسی «سمگا» ۳۶میلیارد ریال بزرگتر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران، در گزارش 9ماهه منتهی به 30آذر1398 اعلام کرد که زیان هرسهم شرکت 65ریال شناسایی شده است.

    این شرکت با سود انباشته پایان دوره یک هزار و 465میلیارد ریالی، زیان خالص شرکت را 194میلیارد و 351میلیون ریال اعلام کرد. همچنین سود عملیاتی این دوره «سمگا» به 63میلیارد و 221میلیون ریال رسید.

    در دوره 9ماهه «سمگا» توانسته برخی از سهام خود را واگذار کند که ارزش این واگذاری ها به مبلغ یک هزار و 961میلیارد ریال رسیده است و از این محل 105میلیارد و50میلیون ریال سود شناسایی کند. از سوی دیگر طی این دوره سهام بورسی خریداری شده را به مبلغ یک هزار و 51میلیارد ریال اعلام کرد.

    با توجه به وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، «سمگا» اعلام کرد این پرتفوی معادل 36میلیارد و 38میلیون ریال بزرگتر شده است. همچنین بهای تمام شده این پرتفوی با رشد 70میلیارد و 584میلیون ریالی به 360میلیارد و 359میلیون ریال رسید. همچنین ارزش بازار این شرکت با افزایش 115میلیارد و 209میلیون ریالی به مبلغ 396میلیارد و 397میلیون ریال بالغ شده است.

    در برآوردی که این شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره 3ماهه منتهی به 29اسفند1398 دارد به تسویه بدهی های خود به شرکت تجارت بین الملل میلاد پارس زیگورات اشاره شده است. همچنین این شرکت در جهت روال عادی خود به خرید و فروش سهام های کوتاه مدت خود اقدام می کند.

    «سمگا» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرده است که شرکت در جهت حفظ و افزایش پرتفوی گردانی سرمایه گذاری کوتاه مدت گام برداشته است.

    برچسب ها