عصر خودرو

صبح امروز انجام شد؛

رونمایی از سامانه احراز هویت سجام شعب بانک شهر

عصر بازار- آیین رونمایی از سامانه احراز هویت سجام شعب بانک شهر، صبح امروز با حضور مدیران این بانک و حسین فهیمی،مدیر عامل شرکت سمات در شعبه مرکزی بانک شهر برگزار شد.

رونمایی از سامانه احراز هویت سجام شعب بانک شهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، جواد عطاران، معاون برنامه ریزی و فناوری بانک شهر با اشاره به شعار بانک شهر با عنوان "نوآوری در خدمات" گفت: به دلیل استقبال صورت گرفته از بورس طی سال های اخیر،بانک شهر علاوه بر کارگزاری شهر، اقدام به ارایه انواع خدمات در شعب بورسی این بانک کرده است.

    وی با اعلام حضور "صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر" به عنوان بزرگترین صندوق درآمد ثابت کشور در بانک شهر  افزود: تاکنون خدمات بورسی در شعب بانک شهر اعم از ارایه خدمات کارگزاری به خصوص در حوزه بورس کالا و بورس انرژی،تسویه پایاپای و سایر خدمات بورسی ایجاد شده است، اکنون نیز ایجاد خدمات احراز هویت در شعب بورسی این بانک امکان پذیر شده است.

    فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی(سمات) در این مراسم با قدردانی از هماهنگی بین بخشی صورت گرفته برای ارایه این خدمت مشترک گفت:تلاش ما این است که ارایه خدمت و اطمینان بخشی به هموطنان ما که به بازار سرمایه اعتماد کرده اند هر روز استانداردهای بیشتری را کسب کند و اکنون مفتخریم که اعلام کنیم شرایط احراز هویت بازار سرمایه از دریچه همه 261 شعبه بانک شهر محقق شده است.

    مدیرعامل سمات با ارایه برخی آمار از مشارکت سرمایه گذاران بورسی در سامانه احراز هویت شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: در حال حاضر روزانه 20 هزار نفر برای ثبت نام به سامانه سجام مراجعه می کنند که بیش از 90 درصد آنها افراد جدید الورود به بورس هستند.

    وی با اشاره به کارنامه موفق بانک شهر در ایجاد خدمات بورسی و بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در کشور خاطر نشان کرد: امروز بانک شهر پس از بانک پارسیان دومین ارایه دهندگان خدمات بورسی است و توانسته است با گستردگی خود این خدمات را در هر جا به مشتریان ارایه کند.

    پس از امضای تفاهم نامه همکاری بین احمد درخشنده مدیرعامل بانک شهر و حسین فهیمی،مدیرعامل شرکت سمات، سامانه احراز هویت سجام شعب بانک شهر رونمایی شد.

    برچسب ها