عصر خودرو

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تشکیل کمیته‌ای برای سرمایه‌گذاران خارجی

عصر بازار- معاون وزیر راه و شهرسازی از ارائه پیشنهاد برخی کشورها از جمله انگلیس و آلمان برای سرمایه گذاری در شهرهای جدید خبر داد.

تشکیل کمیته‌ای برای سرمایه‌گذاران خارجی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، محسن نریمان در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از اجرای برجام ورود سرمایه‌گذاران خارجی به شهرهای جدید تسریع پیدا خواهد کرد، گفت: طبیعی است که با اجرای برجام راه‌‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید هموارتر می‌شود و کمیته مخصوص برای سرمایه‌‌گذاری‌های جدید تشکیل شده است.

    وی افزود: در حال حاضر در موقعیت پساتحریم وضعیت از لحاظ اقبال برای سرمایه‌گذاری شدت بیشتری پیدا می‌کند و از نقاط مختلف دنیا پیشنهادات متعددی ارائه شده است.

    نریمان ادامه داد: این پیشنهادات برای سرمایه‌گذاری کلی و جزیی در شهرهای جدید بوده است و از کشورهای کره جنوبی ، انگلیس و آلمان این پیشنهادات ارائه شده و در حال بررسی این موارد هستیم.

    مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید اضافه کرد:‌ پیشنهاد این کشورها برای سرمایه گذاری در شهرهای جدید هم به طور کلی و هم موردی است.

    وی با بیان اینکه پرونده ساخت مسکن مهر در سه شهر تا پایان امسال بسته می‌شود، گفت: همزمان با دهه فجر 40هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید آماده تحویل و افتتاح است.

    نریمان با بیان اینکه در نیمه اول سال آینده عمده مسکن مهر شهرهای جدید کشور تمام می‌شود، گفت: شهر جدید پردیس به دلیل اینکه با تاخیر کارها آغاز شد و به دلیل توپوگرافی سخت و چالش‌برانگیز ساخت و ساز در آنجا با مشکل مواجه شده است، کار ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر این شهر تا پایان سال 95 به اتمام می‌رسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها