عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

افزایش ۳۴۱ میلیارد ریالی ارزش بازار "وساپا" طی یک ماه

عصر بازار- ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری سایپا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۹۴ معادل ۳۴۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال افزایش یافت.

افزایش ۳۴۱ میلیارد ریالی ارزش بازار "وساپا" طی یک ماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری سایپا صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به 30 دی ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای دی ماه سال جاری و با سرمایه 6 هزار و 100 میلیارد ریال، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 989 میلیارد و 570 میلیون ریال و ارزش بازار یک هزار و 609 میلیارد و 949 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 6 میلیارد و 984 میلیون ریال کاهش یافت و به یک هزار و 982 میلیارد و 586 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل 341 میلیارد و 577 میلیون ریال افزایش یافت و به یک هزار و 951 میلیارد و 526 میلیون ریال رسید .

    گفتنی است "وساپا" در دی ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 15 میلیارد و 648 میلیون ریال و مبلغ 30 میلیارد و 769 میلیون ریال واگذار  و از این بابت معادل 15 میلیارد و 121 میلیون ریال سودی شناسایی کرد . در همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را نیز با بهای تمام شده 8 میلیارد و 664 میلیون ریال خریداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها