عصر خودرو

نایب رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران:

با قرارداد جدید، توتال در ایران تقویت می‌شود

عصر بازار- نایب رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران گفت: قراردادی که با شرکت نفتی توتال فرانسه به امضا رسیده یک تفام‌نامه کلی است و حضور این شرکت را در ایران تقویت می‌کند اما هنوز پروژه مشخصی برای همکاری تعریف نشده است.

با قرارداد جدید، توتال در ایران تقویت می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، حمیدرضا صالحی درباره امضای قرارداد با شرکت توتال طی سفر هیات ایرانی به فرانسه اظهار کرد: قرارداد با شرکت توتال به صورت تفاهم‌نامه انجام شده و میدان نفتی مشخصی برای سرمایه‌گذاری در آن عنوان نشده است.

    وی افزود: آن چه رسما در این قرارداد به امضا رسیده یک تفاهم‌نامه کلی است که حضور شرکت توتال در ایران را تقویت می‌کند و در مراحل بعد می‌توان پروژه‌ها و میدان‌های نفتی که از تحریم خارج شده‌اند و برای تحویل آماده هستند در قالب قراردادهای جدید تحویل داده شود.

    نایب رییس کمیسیون انرژی در بخش دیگری صحبت‌هایش تصریح کرد: سفر هفته گذشته رییس جمهور به ایتالیا و فرانسه نشان‌ می‌دهد دولت به دنبال این است که از فرصت پسا تحریم استفاده کند و در این مسیر قصد دارد از کمک بخش خصوصی و اتاق بازرگانی نیز استفاده کند؛ از این جهت طی این سفر هیاتی متشکل از 80 نفر از بخش خصوصی حضور داشتند و در بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها توسط بخش خصوصی انجام شد.

    صالحی ادامه داد: با بهره‌گیری از فرصت پیش آمده می‌توانیم به لحاظ ورود تکنولوژی‌های جدید به کشور خودمان را به روز کنیم وعقب ماندگی‌ اقتصادی در 10 سال گذشته را پوشش دهیم.

    نایب رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: پروژه‌های زیرساختی از جمله حمل و نقل ریلی، دریایی، جاده‌ای و همچنین حوزه انرژی، نیرو، نفت و گاز که در سالیان گذشته با عقب افتادگی روبرو شدند نیاز به حجم بالای سرمایه‌گذاری دارد و برای به انجام رساندن زیرساخت‌ها راهی جز سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها