عصر خودرو

"فروس" ۹ماهه ۴۳۹ریال سود ساخت

عصر بازار- شرکت فروسیلیس ایران در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه سود هر سهم را ۴۳۹ریال اعلام کرد.

"فروس" ۹ماهه ۴۳۹ریال سود ساخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت فروسیلیس ایران در 3ماهه منتهی به 31خرداد1398 توانسته بود برای هرسهم 140ریال سود محقق کند. در 6ماهه فعالیت نیز 302ریال سود برای هرسهم پوشش داده و حالا در گزارش 9ماهه اعلام کرد که برای هرسهم 439ریال سود پوشش داده است.

    این شرکت 874میلیارد ریالی، طی این دوره به سود عملیاتی 455میلیارد ریالی دست یافته است. همچنین سود خالص را 383میلیارد ریال و سود انباشته را 606میلیارد ریال اعلام کرده است.

    "فروس" درباره اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که قصد دارد طرح توسعه کارخانه را با ارسال اسناد و مدراک و طرح توجیهی با بانک عامل در جهت اخذ تسهیلات و انعقاد قرار داد ارسال کند. همچنین با توجه به پیش بینی تورم در سال مالی بعد استراتژی شرکت براین است که با اخذ تسهیلات اقدام به خرید مواد اولیه مورد نیاز سال آتی کند.

    از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی که "فروس" در برنامه کاری خود قرار داده فروش ساختمان قبلی شرکت واقع در بلوار اسفندیار و فروش واحد تجاری در سیتی ستنر اصفهان است.

    این شرکت به مذاکره با شرکت های نوبنیان ، اخذ دانش فنی تولید ژل میکروسیلیکات و ایجاد بازار جدید برای این محصول در داخل و خارج از کشور اشاره کرده است.

    برچسب ها