عصر خودرو

پذیرش مرحله دوم اوراق مشارکت شهرداری مشهد از ۵ مرداد در فرابورس ایران

عصر بازار: پذیرش اوراق مشارکت شهرداری مشهد به منظور تأمین بخشی از منابع مالی پروژه خط ۲ قطار شهری مشهد از روز دوشنبه ۵ مردادماه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران انجام می‌شود.

پذیرش مرحله دوم اوراق مشارکت شهرداری مشهد از ۵ مرداد در فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، پذیرش مرحله دوم اوراق مشارکت شهرداری مشهد از روز 5 مردادماه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز می‌شود.
    پذیرش اوراق مشارکت یاد شده به منظور تأمین بخشی از منابع مالی پروژه خط 2 قطار شهری مشهد با مجوز بانک مرکزی از روز دوشنبه 5 مردادماه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران انجام می‌شود.
    بر اساس این گزارش، از 5 هزار میلیارد ریال مبلغ کل اوراق، حجم پذیرش در مرحله اول یک هزار میلیارد ریال بوده و در مرحله دوم 4 هزار میلیارد تومان به صورت 4 ساله است و سود آن به صورت سه ماه یکبار پرداخت می‌شود.
    علاوه بر این، شرکت‌ تأمین سرمایه کاردان به عنوان بازارگردان، شهرداری مشهد و دولت هریک به میزان 50 درصد به عنوان ضامن و کارگزاری بانک تجارت مشاور پذیرش این اوراق معرفی شده‌اند.
    بازارگردانی اوراق «مشهد» مبتنی بر حراج، سقف تعهد حداقل معاملات روزانه 250 میلیارد ریال و حجم سفارش انباشته 2 هزار و 500 ورقه است و سررسید این اوراق 27 اسفند 96 خواهد بود.
    منبع خبر:

    برچسب ها