عصر خودرو

۸۸۹ریال؛ سود تلفیقی هرسهم «فولاد»

عصر بازار- شرکت فولاد مبارکه اصفهان در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه سود هر سهم را ۸۸۹ریال اعلام کرد.

۸۸۹ریال؛ سود تلفیقی هرسهم «فولاد»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در صورت های مالی تلفیقی 6ماهه منتهی به 31شهریور1398، سود تلفیقی را 889ریال و سود شرکت اصلی را 621ریال اعلام کرد.

    این شرکت سود خالص تلفیقی را 115هزار و 622میلیارد ریال و سود خالص شرکت اصلی را 80هزار و 683میلیارد ریال اعلام کرده است. همچنین سود انباشته تلفیقی «فولاد» به 208هزار و902میلیارد ریال و سود انباشته شرکت اصلی آن به 161هزار و 227میلیارد ریال رسید.

    «فولاد» اولویت اصلی مدیریت را تامین حداکثری نیاز بازار داخل با تولید محصولات کیفی و قیمت تمام شده رقابتی اعلام کرد. همچنین این شرکت در شرایط دشوار تحریم با مدیریت مشکلات تامین الکترود و سایر مواد مصرفی سعی دارد در جهت حفظ موقعیت برند فولاد مبارکه در بازار های جهانی نیز حضور داشته باشد.

    این شرکت در نظر دارد در سال1398 بیش از 7میلیون و 580هزار تن انواع محصولات تخت به فروش برساند و با توجه به اهمیت تامین نیاز بازار داخلی، فروش بیش از 6میلیون و 230هزار تن انواع محصولات در بازار داخل در برنامه آتی شرکت گنجانده شده است و همچنین مدیریت شرکت در نظر دارد یک هزار و 350هزار تن انواع محصولات را در بازارهای صادراتی به فروش برساند.

    «فولاد:» پیش بینی کرد که در سال مالی منتهی به 29اسفند1398 بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی بیش از 74درصد نسبت به عملکرد سال 1397 افزایش یابد که عمدتا به دلیل افزایش هزینه الکترود گرافیتی مصرفی به دلیل افزایش نرخ ارز و همچنین تحریم های اقتصادی و افزایش نرخ خرید مواد اولیه به دلیل افزایش نرخ فروش شمش فولاد خوزستان و به تبع آن افزایش نرخ کتسانتره و گندله خریداری است.

    برچسب ها