عصر خودرو

تحقق سود ۷۶۸ریالی «مادیرا» در ۹ماه

عصر بازار- شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۹ماهه از تحقق سود ۷۶۸ریالی به ازای هر سهم خبر داد.

تحقق سود ۷۶۸ریالی «مادیرا» در ۹ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران در آخرین گزارش تلفیقی منتشر شده خود در سامانه کدال، با سرمایه یک هزار و 200میلیارد ریالی به سود عملیاتی 3هزار و 110میلیارد ریالی و سود خالص 2هزار و 458میلیارد ریالی دست یافت.

    «مادیرا» در این گزارش سود تلفیقی هرسهم در حالی  768ریال اعلام شد که سود شرکت اصلی 758ریال محقق شده است. همچنین سود انباشته تلفیقی 2هزار و 764میلیارد ریال و سود انباشته شرکت اصلی 2هزار و 723میلیارد ریال اعلام شد.

    این شرکت در این دوره توانسته 297هزار و 866دستگاه از محصولات خود را به ارزش 9هزار و 425میلیارد ریال به فروش برساند و از این محل 4هزار و 17میلیارد ریال سود ناخالص شناسایی کرده است.

    «مادیرا» برای دوره مالی 3ماهه منتهی 29اسفند1398 پیش بینی کرده که 161هزار و 88دستگاه را به ارزش 4هزار و 209میلیارد ریال به فروش می رساند.

    این شرکت در تشریح برنامه ها و پروژه های شرکت اعلام کرده است که قصد دارد خط تولید یخچال و ماشین لباسشویی راه اندازی کند که فرآیند ساخت خط تولید ماشین لباسشویی از ابتدای آبان ماه سال1396 آغاز شده و مدت اجرای آن کمتر از 2سال بوده است و در تاریخ 7مهر1398 به اتمام و به بهره برداری کامل رسیده است. اما هنوز از اتمام و راه اندازی خط تولید یخچال خبری نیست.

    اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات، شامل راه اندازی خط تولید یخچال، تولید و فروش لوازم خانگی، توسعه بازار های فروش و بهبود خدمات پس از فروش است.

    از سوی دیگر «مادیرا» در نظر دارد جهت تامین مالی مورد نیاز برای خرید مواد اولیه به مبلغ 4هزار میلیارد ریال توسط سهامداران عمده بدون بهره و نحوه بازپرداخت از طریق پرداخت وجه نقد یا افزایش سرمایه در چارچوب قوانین و مقررات در سنوات آتی اقدام کند.

    برچسب ها