عصر خودرو

پذیره‌نویسی یازدهمین ETF فرابورس ایران از دوشنبه

عصر بازار- واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت "آرمان آتی کوثر" از روز دوشنبه ۱۲ بهمن به مدت ۵ روز کاری از طریق بازار سوم فرابورس ایران پذیره‌نویسی خواهد شد.

پذیره‌نویسی یازدهمین ETF فرابورس ایران از دوشنبه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری ETF آرمان آتی کوثر به عنوان یازدهمین ETF فرابورسی از 12 تا 18 بهمن‌ماه در بازار سوم انجام می‌شود.
     واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت "آرمان آتی کوثر" از روز دوشنبه 12 بهمن به مدت 5 روز کاری از طریق بازار سوم فرابورس ایران پذیره‌نویسی خواهد شد.
    سرمایه این صندوق قابل معامله که در اوراق با درآمد ثابت، سپرده‌ها، گواهی‌های سپرده بانکی و سهام پذیرفته شده در بورس و فرابورس سرمایه‌گذاری می‌کند، 100 میلیارد ریال بوده و حداکثر به هزار میلیارد ریال خواهد رسید.
    ارزش مبنای هر واحد این صندوق قابل معامله، 10 هزار ریال بوده و از مجموع 100 میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق، 2 میلیون به صورت ممتاز پذیره‌نویسی شده و 98 میلیون واحد به طور عادی پذیره‌نویسی خواهد شد.
    طبق این گزارش، هر یک از افراد حقیقی و حقوقی با خرید حداقل یک واحد و تا سقف نامحدود می‌توانند در این صندوق، سرمایه‌گذاری کنند و تسویه معامله نیز یک روز پس از انجام و قطعی شدن آن صورت می‌گیرد؛ البته سقف خرید در هر سفارش نباید بیش از 100 هزار واحد باشد.
    مدیریت صندوق بر عهده شرکت سرمایه‌گذاری آرمان آتی بوده همچنین سبدگردان کاریزما متولی و موسسه اعتباری کوثر مرکزی بازارگردان آن خواهد بود.
    پذیره نویسی واحدهای این صندوق در نماد "آکورد" و در شبکه کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران و 3 شعبه منتخب موسسه اعتباری کوثر انجام می‌شود.
    معاملات ثانویه واحدهای سرمایه‌گذاری آرمان آتی کوثر که یازدهمین ETF فرابورس ایران است پس از اتمام پذیره‌نویسی و ثبت صندوق، در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها