عصر خودرو

برگزاری نخستین رویداد فن‌آورانه ساپکو، تلاقی توان‌مندی‌های دانش‌بنیان و نیازهای صنعت قطعه‌سازی

عصر بازار- با هدف تلاقی توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فن‌آورانه صنعت قطعه‌سازی، شرکت ساپکو نخستین رویداد فن‌آورانه ۲۰۲۰ SAPTECH را با مشارکت متولیان و دست‌اندرکاران حوزه علم و فن‌آوری برگزار می‌کند.

برگزاری نخستین رویداد فن‌آورانه ساپکو، تلاقی توان‌مندی‌های دانش‌بنیان و نیازهای صنعت قطعه‌سازی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، در این گردهمایی که روزهای 19 و 20 بهمن ماه و هم‌زمان با ایام بزرگ‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، ساپکو قطعات و مواد اولیه خودکفا نشده، قطعات و مواد اولیه موجود در لیست تامین از منابع خارجی،  قطعات تسهیل کننده مسیر خودکفایی و نیازهای فن‌آورانه آتی خود را برای سرمایه گذاری و ساخت توسط شرکت‌های دانش بنیان و فن‌آور و سازندگان علاقه‌مندان به صنعت خودرو به نمایش می‌گذارد.

    این نیازمندی‌ها شامل حوزه‌های پنج گانه مگاماژول بدنه، مجموعه‌ها و قطعات استاندارد، مگاماژول شاسی و تعلیق، مگاماژول قوای محرکه، مگاماژول تزئینات داخلی و خارجی و مگاماژول برق و الکترونیک می‌شود. افزون بر این، مواد اولیه، قالب و ابزار و تجهیزات تست صحه‌گذاری از دیگر نیازمندی‌ها در این حوزه است.
    در نمایشگاه جانبی محل برگزاری این رویداد، سازندگانی که بیشترین قطعات ارزبر را دارند، در 24 غرفه محصولات خود را عرضه خواهند کرد. 33 غرفه نیز برای متولیان و شرکت های  دانش بنیان و فناور برای معرفی خود و ارائه محصولات مرتبط با صنعت خودرو در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
    برگزاری جلسات تخصصی، مذاکرات دوجانبه با رویکرد ارائه معکوس (Pitch Reverse) از مهم‌ترین برنامه‌های  این رویداد فن‌آورانه است.
    شایان ذکر است ساپکو بهره‌برداری از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور را از ارکان تحقق اهداف  خودکفایی و توسعه خود قرار داده است. نخستین رویداد فن‌آورانه ساپکو در روزهای  19 و 20 بهمن  ماه 98 و از ساعت 9 الی 16 در محل سالن همایش های شرکت ساپکو پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان این صنعت خواهد بود.

    برچسب ها