عصر خودرو

در نخستین روز هفته

معاملات بازار فرابورس ۲ هزار و ۲۶۳ میلیارد ریالی شد

عصر بازار- در حالی که ارزش معاملات اسناد خزانه اسلامی در نخستین روز هفته به رقم ۲۴۲ میلیارد ریال رسید، ارزش معاملات بازار فرابورس از ۲ هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال فراتر رفت.

معاملات بازار فرابورس ۲ هزار و ۲۶۳ میلیارد ریالی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معامله‌گران روز دهم بهمن را با خرید و فروش 269 میلیون و 950 هزار ورقه بهادار به ارزش 2 هزار و 263 میلیارد و 190 میلیون ریال به اتمام رساندند و آیفکس هم با رشد 4.3 واحدی روی عدد 760 ایستاد.
    شرکت‌ گروه فن آوا در کنار نیرو سرمایه و پالایش نفت شیراز بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت سهام نصیب اعتلا البرز، بهمن دیزل و مینو شرق شد.
    همچنین، بیشترین حجم معاملات امروز در نماد بانک دی به میزان 21 میلیون سهم ثبت شد و برق عسلویه مپنا با خرید و فروش به ارزش 215  میلیارد و 460 میلیون ریال بشترین ارزش معاملات سهام را به نام خود کرد.
    در روز جاری بالاترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت به میزان 249 هزار ورقه در نماد اسناد خزانه اسلامی رخ داد به طوری که ارزش معاملات این اسناد به 242 میلیارد ریال رسید و به این ترتیب بیشترین ارزش معاملات امروز فرابورس را به خود اختصاص داد.
    طبق این گزارش، نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک دی و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند ضمن آنکه هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در بازه 810 تا 870 هزار ریال داد و ستد شد.
    در بازار اول شاهد معامله 36 میلیون ورقه بهادار به ارزش 138 میلیارد و 290 میلیون ریال بودیم و در بازار دوم 150 میلیون ورقه بهادار با رقمی معادل 620 میلیارد و 770 میلیون ریال داد و ستد شد.
    همچنین، صندوق اعتماد آفرین پارسیان با معامله 5 میلیون و 830 هزار سهم بالاترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله را داشت.
    گفتنی است، نماد معاملاتی واحدهای سرمایه گذاری صندوق زمین و ساختمان مسکن شمال غرب پس از برگزاری مجمع تغییر رکن بازارگردان صندوق، بازگشایی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها