عصر خودرو

آنالیز بازارها در اولین هفته بهمن ماه؛

دلار ارزان و بورس باز هم پربازده شد

عصر بازار- در اولین هفته از بهمن ماه امسال، تنها بورس بازدهی قابل توجهی را به ثبت رساند و دیگر بازارها تقریبا با ثبات قیمت ظاهر شدند و با تغییر قیمت کمتر از یک درصدی همراه شدند. در بین بازارهای مالی تنها دلار با کاهش قیمت مواجه شد.

دلار ارزان و بورس باز هم پربازده شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تجارت‌نیوز، در اولین هفته از بهمن ماه امسال، تنها بورس بازدهی قابل توجهی را به ثبت رساند و  دیگر بازارها تقریبا با ثبات قیمت ظاهر شدند و با تغییر قیمت کمتر از یک درصدی همراه شدند. در بین بازارهای مالی تنها دلار با کاهش قیمت مواجه شد.

    در بین بازارها، بورس بیشترین بازدهی مثبتی را داشت.

    بازار سهام که هفته گذشته با رشد 13 درصدی شاخص همراه شده بود، در هفته جاری نیز طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، روندی صعودی به خود گرفت. در همین راستا، شاخص کل در هفته جاری، توانست 2٫9 درصد بازدهی را کسب کند و با رشدی 11 هزار و 766 واحدی، در کانال 411 هزار واحدی قرار بگیرد.

    قیمت دلار صرافی ملی نیز که هفته قبل حدود یک درصد کاهش قیمت را به ثبت رسانده بود، در هفته جاری نیز با کاهش ظاهر شد و در نهایت با کاهش 100 تومانی در سطح 13 هزار تومان در پایان هفته قرار گرفت.

    در معاملات هفته جاری قیمت دلار کم نوسان ظاهر شد.

    فلزات طلایی که هفته گذشته بازدهی مثبتی را به خود اختصاص داده بودند در اولین هفته بهمن با افزایش قیمت غیرمحسوسی ظاهر شدند.

    براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور هر گرم طلای 18 عیار در بازار آزاد با رشد 0٫22 درصدی از 498 هزار و 700 تومان در ابتدای هفته به 499 هزار و 800 تومان در پایان هفته رسید.

    همچنین قیمت هر سکه بهار آزادی نیز با رشد 0٫3 درصدی همراه شد، به طوری که قیمت آن از چهار میلیون و 987 هزار تومان در ابتدای هفته به چهار میلیون و 998 هزار تومان در پایان هفته رسید.

    برچسب ها