عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

جدیدترین اخبار گروه خودرویی و قطعه سازان

عصر بازار- ایران خودرو، پیش بینی سود سال مالی ۹۴ را با سرمایه جدید مبلغ ۴۰ ریال اعلام کرد و برای ۹ ماه مبلغ ۱۳ ریال معادل ۳۳ درصد از پیش بینی را پوشش داد.

جدیدترین اخبار گروه خودرویی و قطعه سازان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، "خرینگ" پیش بینی سود هر سهم را مبلغ 845 ریال زیان اعلام و طی 9 ماه 590 ریال آن را محقق و 70 درصد بودجه را پوشش داد. این شرکت قبلا مبلغ 573 ریال زیان برای هر سهم اعلام کرده بود که در گزارش جدید زیان خود را افزایش داده است.

    این شرکت، دلیل افزایش فروش سال 94 نسبت به سال 93 را افزایش نرخ و تعداد فروش برخی از محصولات و دلیل افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته سال 94 نسبت به سال 93 را افزایش  تعداد تولید و افزایش 12 درصدی هزینه های دستمزد مستقیم و افزایش 12 درصدی هزینه های سربار اعلام کرده است.

    "خفنر" در این گروه مبلغ 101 ریال سود برای هر سهم سال مالی 95 پیش بینی کرده در حالیکه برای سال مالی جاری مبلغ 56 ریال سود پیش بینی کرده بود.

    "خوساز" هم پیش بینی سودش را برای سال مالی 95 افزایش داده و مبلغ 51 ریال اعلام کرده در حالیکه برای سال مالی جاری 3 ریال سود پیش بینی کرده است.

    "خراسان" در این گروه با نرخ گاز 13 سنتی پیش بینی سود خود را از 1752 ریال به 1607 ریال کاهش داده است.  با کاهش قیمت نفت، قیمت برخی محصولات پتروشیمی نیز کاهش یافت و افت اوره در کاهش سوداوری این شرکت هم موثر شده است.

    "شگل" برای سال مالی 95 مبلغ 2300 ریال سود اعلام کرده است. این شرکت در گزارش 12 ماهه منتهی به پایان آذرماه 94 مبلغ 2036 ریال سود برای هر سهم محقق کرده و 21 بهمن ماه به مجمع می رود و سیاست تقسیم سود شرکت بر مبلغ 1500 ریال است که احتمال دارد افزایش یابد و تا اردیبهشت ماه نیز سود نقدی پرداخت می شود.

    "فولاد" در گزارش 6 ماهه مبلغ 16 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده که 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می دهد.

    و "سمگا" پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 را مبلغ 1284 ریال اعلام و طی 9 ماه مبلغ 508 ریال سود شناسایی کرده است. این شرکت نسبت به سال گذشته با رشد سودهمراه شده است. سهم برای سال مالی 95 مبلغ 1028 ریال سود پیش بینی کرده و 20 بهمن برای مجمع فوق العاده بمنظور افزایش سرمایه متوقف می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها