عصر خودرو

گزارش ۶ماهه "کرمان" با رشد پرتفوی بورسی منتشر شد

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در صورت های مالی ۶ماهه از رشد ۱۰میلیارد و ۶۳۳میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد.

گزارش ۶ماهه "کرمان" با رشد پرتفوی بورسی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در گزارشی که منتشر کرد برای هر سهم زیان 25ریالی شناسایی کرده است. از سوی دیگر برای دوره 3ماهه نیز زیان هرسهم را 12ریال اعلام کرده بود.

    این شرکت در مدت مشابه سال گذشته نیز با زیان 39ریالی برای هر سهم مواجه بوده است.

    در گزارش 6ماهه منتهی به 30آذر1398 زیان عملیاتی هر سهم 16میلیارد و 701میلیون ریال، زیان خالص 14میلیارد و 840میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره 811میلیارد و 662میلیون ریال رقم خورده است.

    در ادامه گزارش منتشر شده این شرکت، با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، پرتفوی بورسی "کرمان" با رشد 10میلیارد و 633میلیون ریال همراه شده است. در این پرتفوی ارزش بازار شرکت با رشد یک میلیارد و 20میلیون ریالی به 11میلیارد و 764میلیون ریال رسید.

    سهام واگذار شده پرتفوی "کرمان" در 6ماهه مورد گزارش به 6میلیارد و 800میلیون ریال رسیده است.

    در اهداف اعلام شده این شرکت در خصوص ترکیب پرتفوی آن اعلام شده است که هیات مدیره "کرمان" قصد دارد افزایش سرمایه شرکتهای فرعی و وابسته و ایفای تعهد سهام شرکتهای زیرمجموعه و همچنین توسعه فعالیت ها در بازار سرمایه را در دستور کار داشته باشند.

    علاوه بر این قصد دارد سرمایه گذاری در بازار سرمایه، بورس و اوراق بهادار و تشکیل پرتفوی سرمایه گذاری با ادامه واگذاری دارایی های غیرمولد داشته باشد و با سایر سهامداران شرکت آرین ماهتاب گستر(سهامی خاص) جهت تقسیم حداکثری سود در مجامع آن شرکت و معرفی و ورود شرکت مزبور و شرکتهای تحت پوشش آن به بازار سرمایه تعامل داشته باشد.

    این شرکت قصد پیگیری و اتمام پروژه های سرمایه گذاری نیروگاهی را دارد و در نظر دارد پیگیری لازم جهت تبدیل بدهی های ارزی به ریالی و کاهش ریسک نوسانات نرخ ارز را داشته باشد. تعیین تکلیف شرکتهای فرعی راکد نیز از مهمترین برنامه های در دستور کار شرکت است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو