عصر خودرو

سودسازی "خفنر" کند شد

عصر بازار- شرکت فنرسازی خاور در صورت های مالی ۹ماهه خود سود هر سهم را ۱۵۱ریال اعلام کرد که نسبت به گزارش ۶ماهه تنها ۳۰درصد افزایش داشته است.

سودسازی "خفنر" کند شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت فنرسازی خاور در اطلاعات و صورت های مالی 9ماهه منتهی به 30آذر1398، سود عملیاتی خود را 54میلیارد و 166میلیون ریال منتشر کرد که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته 182درصد افزایش یافته است.

    این شرکت سود خالص را با رشد 159درصدی مبلغ 39میلیارد و 36میلیون ریال و سود انباشته را با رشد 813درصدی مبلغ 29میلیارد و 956میلیون ریال منتشر کرده است.

    "خفنر" در گزارش 9ماهه درباره وضعیت افزایش سرمایه اعلام کرد برنامه افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت است که درخواست برای سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شده و در انتظار تایید آن توسط این سازمان است.

    این شرکت اهداف خود را در خصوص تولید و فروش محصولات به این شرح تشریح کرد که قصد دارد به اهداف تعیین شده بودجه سال 1398 شامل 4هزار و 783تن تولید و فروش با دستیابی به مبلغ 621میلیارد ریال فروش دست یابد. از سوی دیگر مواد اولیه موجود شرکت قابل استفاده است و نیاز خود را از این محل تامین می کند.

    شرکت فنرسازی خاور از تغییرات عوامل بهای تمام شده تولیدات تا پایان سال 1398 خبر داد که دلیل آن مواد اولیه است و بالغ بر حدود 5درصد خواهد بود . این شرکت برای سایر عوامل تشکیل دهنده بهای تمام شده، افزایش بهای تمام شده پیش بینی نکرده است.

    تامین مالی شرکت تا پایان سال 1398 از طریق استفاده از تسهیلات بانک های تجارت و سپه، به صورت حد اعتباری فراهم شده است. همچنین با توجه به اینکه نرخ 18درصد به عنوان نرخ تامین مالی مصوب اعمال می شود، علاوه بر این، مبلغ تامین مالی سال1398 بالغ بر 200میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها