عصر خودرو

طی دوره ۹ ماه؛

"ثاباد" سودسازی نداشت

عصر بازار- شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸، به سهام خود هیچ سودی اختصاص نداد. این شرکت در دوره مشابه در سال گذشته، سود هر سهم را ۱۵ ریال اعلام کرده بود.

"ثاباد" سودسازی نداشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران با سرمایه 240 میلیارد ریال، صورت‌های مالی 9 ماهه دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران در دوره یاد شده، مبلغ 21 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس هیچ سودی به هر سهم اختصاص نداد.

    شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران کاهش 100 درآمدهای عملیاتی  را از جمله دلایل کاهش سود در هم سهم عنوان کرده است.

    این شرکت سود انباشته پایان دوره را با کاهش 19 درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ 26 میلیارد و 242 میلیون ریال اعلام کرده است.

    "ثاباد" در دوره 9 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 3 میلیارد و 666 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 15 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها