عصر خودرو

معاون بازار شرکت فرابورس اعلام کرد:

عرضه اولیه ۴ شرکت در بهمن ماه

هر هفته یک شرکت به شرط نبود نکته ایی خاص

عصر بازار- معاون بازار شرکت فرابورس گفت: اگر نکته خاصی در ۴ شرکت ذوب روی اصفهان، مهر آیندگان، کلر پارس و لاستیک یزذ نباشد، طی بهمن ماه هر هفته یکی از این شرکت ها عرضه اولیه خواهد شد.

عرضه اولیه ۴ شرکت در بهمن ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس پرس، افسانه اروجی در پاسخ به این سئوال که با توجه به انتشار اطلاعات جدید از سوی شرکت ها و همچنین رونق بازار سهام چه برنامه ایی برای به ورود شرکت های جدید به فرابورس مدنظر است به بورس پرس گفت : فرابورس همواره آماده پاسخ گویی به نیازهای بازار بوده اما باید شرکت ها و سهامداران هم با تکمیل اطلاعات و رفع ابهامات ، زمینه حضور در بازار سهام را فراهم کنند.

    وی ادامه داد: بر همین اساس در حالی پیگیری ورود شرکت های جدید به تابلو همواره ادامه داشته که با توجه به ارایه اطلاعات میاندوره ایی چهار شرکت ذوب روی اصفهان ( با سرمایه 60 میلیارد تومانی ) ، مهر آیندگان (1000 میلیارد تومانی ) ، کلر پارس ( با سرمایه 32.7 میلیارد تومانی) و لاسیتک یزد ( با سرمایه 51 میلیارد تومانی ) ، آماده عرضه اولیه هستند.

    اروجی ادامه داد: بنابراین اگر نکاتی خاصی در مورد اطلاعات و صورت های مالی این شرکت ها نباشد در نظر است طی بهمن ماه هر هفته یکی از این چهار شرکت عرضه اولیه شود.

    برچسب ها