عصر خودرو

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

مجلس از قطعه‌سازان در تعمیق ساخت داخل قطعات حمایت می‌کند

عصر بازار- نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت داخلی‌سازی قطعات «های تک» و جلوگیری از خروج ارز و کاهش وابستگی صنعت خودروی کشور گفت: ‌مجلس آماده همکاری با قطعه‌سازان برای تامین منابع مالی در داخلی‌سازی قطعات است.

مجلس از قطعه‌سازان در تعمیق ساخت داخل قطعات حمایت می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایکوپرس، مسعود پزشکیان درحاشیه بازدید مدیران ارشد ایران خودرو از قطعه‌سازان آذربایجان شرقی، با بیان این‌که تکنولوژی، قطع وابستگی و قدرت تولید بسترهایی است که نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، گفت: قطع وابستگی در صنعت خودروسازی کشور مستلزم پشتیبانی از صنعت قطعه‌سازی است.
    وی خاطرنشان کرد:‌ بنا به مقتضیات زمانی، تولید خودروهای کم مصرف مورد خواست و تقاضای مشتریان داخلی و دولت به واسطه مصرف سوخت بهینه است و باید صنعت خودرو کشور از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را برده و برای توسعه ظرفیت تولید خودروهای کم مصرف اقدام کند.
    پزشکیان تاکید کرد: با توجه به پتانسیل‌های بسیار در قطعه‌سازی آذربایجان شرقی، تلاش می‌کنیم، قطعه‌سازی استان را با همدلی و همکاری خودروسازان به روز‌های پر‌رونق گذشته بازگردانیم.
    نایب رئیس اول مجلس  شورای اسلامی گفت: بسیاری از قطعات مورد نیاز ایران خودرو تبریز در استان آذربایجان شرقی تولید می‌شود که قرار است این قطعات از داخل استان تامین شود.

    برچسب ها