عصر خودرو

اطلاعیه های "امید، دحاوی و دعبید" درباره افزایش سرمایه

عصر بازار- شرکت های تامین سرمایه امید، الحاوی و داروسازی دکتر عبیدی در اطلاعیه ای از چگونگی روند افزایش سرمایه خود خبر دادند.

اطلاعیه های "امید، دحاوی و دعبید" درباره افزایش سرمایه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت تامین سرمایه امید اعلام کرد که هیات مدیره شرکت قصد دارد پیشنهاد افزایش سرمایه را به مجمع عمومی فوق العاده ارایه دهد.

    "امید" که در گزارش توجیهی هیات مدیره اعلام کرده است  سرمایه خود را از مبلغ 7هزار میلیارد ریال به مبلغ 11هزار میلیارد ریال معادل 57درصد افزایش می دهد و این اقدام از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین  و به منظور بهینه کردن ساختار سرمایه و همچنین پوشش ریسک ناشی از انتظارات افزایشی نرخ بهره عملیاتی می شود.

    شرکت الحاوی پیشنهاد افزایش سرمایه را به مجمع عمومی فوق العاده می برد. "دحاوی" اعلام کرد که سرمایه خود را از مبلغ 360میلیون ریال به مبلغ یک میلیارد و 80میلیون ریال افزایش دهد. قرار است این افزایش سرمایه از محل سود انباشته تامین شود و به منظور اصلاح ساختار مالی برای حفظ نقدینگی و جلوگیری از خروج آن به منظور تامین سرمایه درگردش عملیاتی شود.

    از سوی دیگر شرکت داروسازی دکتر عبیدی در اطلاعیه ای از به ثبت رسیدن افزایش سرمایه خود در مرجع ثبت شرکت ها خبر داد. "دعبید" براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 26آذر1397 سرمایه خود را از مبلغ یک هزار و 680میلیارد ریال به ‌مبلغ 2هزار و 16میلیارد ریال معادل 20درصد افزایش داد. این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی تامین شده و در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید.

    برچسب ها