عصر خودرو

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

بیش از دو میلیون برنج وارد کشور شده است

تنها به واردات ۵۰۰هزار تن برنج نیاز داریم

عصر بازار- عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: متاسفانه در حال حاضر حدود ۲ میلیون تن برنج به کشور وارد شده که آسیب بسیار زیادی به کشاورزان داخلی وارد می‌کند.

بیش از دو میلیون برنج وارد کشور شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، محمد صادق حسنی جوریابی  عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره  وضعیت واردات برنج به کشور، گفت : طی چهار سال گذشته بارها اعلام کرده ام که در زمینه واردات برنج هیچگونه برنامه‌ای وجود ندارد و تنها سود و رانت بر روی آن تاثیر می‌گذارد.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن تمامی موارد میزان کسری برنج کشور در یک سال تنها نیم میلیون تن است، ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر حدود 2 میلیون تن برنج به کشور وارد شده که آسیب بسیار زیادی به کشاورزان داخلی وارد می‌کند.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه واردات برنج بیش از نیاز کشور ظلم و جنایت علیه کشاورزان است، عنوان کرد: رانت واردات برنج به جیب افرادی که به دولت و معاونین وزیر جهاد کشاورزی متصل هستند می‌رود، سوال من از وزیر جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی بود.

    عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قیمت برنج در حال حاضر به دلیل عملکرد ضعیف معاونین وزارت جهاد کشاورزی و میزان واردات بیش از اندازه در حال کاهش شدید است.

    برچسب ها