عصر خودرو

جزئیات عرضه بلوک دولتی ۳ بانک، فردا در بورس

عصر بازار- بلوک ۲.۳۹ درصدی سهام بانک تجارت به قیمت پایه هر سهم ۱۰۵۸ ریال، بلوک ۳.۸۴درصدی بانک صادرات به قیمت پایه هر سهم ۹۹۷ ریال و بلوک ۱.۹۵ درصدی سهام بانک ملت به قیمت پایه هر سهم ۲۱۴۰ ریال فردا در بورس عرضه می شود.

جزئیات عرضه بلوک دولتی ۳ بانک، فردا در بورس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از تسنیم؛ تعداد یک میلیارد و 94 میلیون و 506 هزار و 401 سهم بانک تجارت معادل 2.39 درصد سهام این بانک به قیمت تابلوی بورس در روز قبل از عرضه به شرط آن که از قیمت 1058 ریال کمتر نباشد فردا(شنبه، دهم بهمن) روی میز فروش می رود.
    همچنین تعداد 2 میلیاد و 219 میلیون و 815 هزار و 128 سهم بانک ملت معادل 3.84 درصد سهام این بانک به قیمت تابلوی بورس در روز قبل از عرضه به شرط آن که از قیمت 997 ریال کمتر نباشد فردا در بورس اوراق بهادار عرضه می شود.
    افزون بر این؛ تعداد 781 میلیون و 893 هزار و 854 سهم بانک ملت معادل 1.95 درصد سهام این بانک نیز به قیمت تابلوی بورس در روز قبل از عرضه به شرط آن که از قیمت 2140 ریال کمتر نباشد روز شنبه به مزایده گذاشته می شود.
    این گزارش می افزاید: بلوک دولتی این سه بانک توسط سازمان خصوصی سازی به صورت یکجا و تجمیعی با شرایط پرداخت نقد از طریق بورس اوراق بهادار عرضه می شود و خریداران هر یک از این بلوک ها 10 روزکاری مهلت دارند مبلغ پیشنهادی خود را به صورت نقد پرداخت کند تا این معامله قطعی شود.

    برچسب ها