عصر خودرو

مشاور سازمان بورس:

شرکتهای بورسی در کدال همچنان سودآورند

عصر بازار- مشاور سازمان بورس با بیان اینکه شرکتهای بزرگ بورسی در کدال همچنان سودآورند و هیچ تغییر بنیادینی در آنها رخ نداده، گفت:این شرکتها تحت ریسک قرار ندارند و سازمان بورس از سهامداران حمایت می‌کند.

شرکتهای بورسی در کدال همچنان سودآورند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، یاسر فلاح با اشاره به نوسانات امروز (چهارشنبه 17 دی 98) گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار و همینطور شورای عالی بورس، تمام هم و غم خود را برای حمایت از جامعه سهامداری و سهامداران خرد به کار گرفته و حراست و صیانت از سرمایه‌گذاران را وظیفه ذاتی خود می‌دانند و بنابراین تصمیمات در بازار سرمایه کشور، برای حفاظت از سرمایه گذاران اتخاذ شده است.

    مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: خیال مردم باید از بابت حفاظت از سرمایه‌هایشان در بورس راحت باشد؛ چراکه این موضوع برای خدمتگذاران آنها در سازمان بورس و اوراق بهادار، بسیار بسیار حائز اهمیت است و همه آنها تلاش دارند تا شرایطی را فراهم آورند که سرمایه‌گذاران با خیال راحت، در این بازار سرمایه‌گذاری کنند.

    وی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که شرکت‌های ایرانی به لحاظ تولید و از جنبه سودآوری، در وضعیت مناسبی قرار دارند و بسیاری از این شرکت‌ها تحت تأثیر این عوامل و ریسک‌ها قرار ندارند؛ به این معنا که با تولیدات خوبی که از سوی این شرکتها صورت گرفته، عملکرد خوبی از آنها در گزارشات ثبت شده در سامانه کدال مشاهده می‌شود؛ ضمن اینکه از همه مهمتر هیچ اتفاقی در بنیاد شرکتها رخ نداده است و این شرکتها سودآور هستند.

    فلاح خاطرنشان کرد: باید در این شرایط، نگرش به بازار سرمایه، بلندمدت و به دور از هیجان و رفتارهای دفعتی باشد و سرمایه‌گذاران از این طریق، با نگاه بلندمدت در این بازار، سودآوری داشته باشند.

    به گفته فلاح، سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور صیانت از سرمایه سهامداران، امروز (چهارشنبه 18 دی) به منظور کنترل نوسانات در بازار، دامنه نوسان را در همه بازارها، دو درصد تعیین کرد که این تصمیم، برای اطمینان‌بخشی به روند بازار و کاهش نوسانات گرفته شده است.

    وی اظهار داشت: بازیگران حقوقی نیز امروز هم همچون سایر روزهای هفته جاری، از فرآیند بازار سرمایه حمایت خواهند کرد و به حمایت خود ادامه خواهند داد؛ ضمن اینکه تمامی ارکان بازار سرمایه در کنار سازمان بورس و اوراق بهادار، چتر حمایتی خود را بر بازار سرمایه سهامداران و سرمایه گذاران خواهند داشت و تمام قد از آنها حمایت می‌کنند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو