عصر خودرو

ارزش معاملات فرابورس از ۳ هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال فراتر رفت

عصر بازار- ارزش معاملات آخرین روز معاملاتی هفته در فرابورس به بیش از ۳ هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش معاملات فرابورس از ۳ هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال فراتر رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در روز جاری با عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری سبحان به قیمت 1490 ریال در بازار اول، تعداد عرضه‌های اولیه امسال فرابورس ایران به 11 عدد رسید.
    بنابراین بیشترین حجم و ارزش معاملات روز چهارشنبه به خرید و فروش 529 میلیون سهم این شرکت به ارزش سه هزار و 436 میلیارد و 540 میلیون ریال اختصاص یافت و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک دی و پالایش نفت تهران پربازدیدترین نمادهای امروز بازار بودند.
    در ساعت اولیه معاملات امروز، شاخص کل فرابورس 8 واحد بالا رفت اما مجدداً به وضعیت اولیه برگشت و با کاهش 5 واحدی نسبت به روز قبل روی عدد 756.48 توقف کرد.
    همچنین، شرکت‌های صنعتی مینو، مرجان کار و تدبیرگران فارس و خوزستان بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های اعتلا البرز، کی بی سی و آهن و فولاد ارفع بیشترین افت قیمت را در جریان معاملات امروز تجربه کردند.
    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتمادآفرین پارسیان با معامله یک میلیون و 120 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت نارنجستان با داد و ستد 400 هزار ورقه بهادار، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 972 هزار و 244 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق معادل 25 درصد شد.
    هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در نمادهای آبان و آذر 94 با افت قیمت روبرو شد و به حدود 880 هزار ریال رسید و سایر نمادها در بازه 800 تا 850 هزار ریال داد و ستد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها