عصر خودرو

هجدهمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران (۴۱)

پارسیان، بانک دوم ایرانی ها

عصر بازار- بانک پارسیان در هجدهمین همایش شرکت های برتر ایران توانست در میان بانک ها رتبه دوم و در میان شرکت های برتر در جایگاه ششم بیاستد.

پارسیان، بانک دوم ایرانی ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از عصراعتبار، بانک پارسیان با فروش 219 هزار و 244 میلیارد و 900 میلیون ریالی رتبه دوم بانک ها و رتبه ششم شرکت های برتر را به خود اختصاص داد.

    قابل ذکر است که میزان فروش این بانک در سال 92 مبلغی معادل 117 هزار و 867 میلیارد و 100 میلیون ریال به ثبت رسیده است.
    درهجدهمین رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﺻﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮﺗﺮ که بر اساس اطلاعات مالی سال 1393 صورت گرفته است، بانک پارسیان توانست در" شاخص فروش" ﻣﻘﺎم اول بانک های ﺧﺼﻮﺻﻲ، ﻣﻘﺎم دوم در ﻣﯿﺎن ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺑﺎﻧﮏ ها و ﻣﻘﺎم ششم در ﺑﯿﻦ ﺻﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮﺗﺮ را از آن ﺧﻮد کند و بیش از گذشته، موقعیت خود را در میان شرکت‌های برتر اقتصاد کشور و به ویژه در میان بانک‌ها تثبیت نماید.
    بر اساس این گزارش سازمان مدیریت صنعتی همه ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﻣﺤﺎﺳﺒﺎت دﻗﯿﻖ ﻋ ﻤﻲ، اﻗﺪام ﺑﻪ رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی شرکت های ﺑﺮﺗﺮ اﻳﺮان ﻣﻲ ﮐﻨﺪ. اﻳﻦ رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی ﺑﺮ اﺳﺎس اﻃﻼﻋﺎت ﻣﻮﺟﻮد در صورت های ﻣﺎﻟﻲ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ ﺷﺪه ﺷﺮﮐﺖها و ﺑﺎ هدف ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺟﺎﻳﮕﺎه بنگاه های اﻗﺘﺼﺎدی و ﮔﺴﺘﺮش رﻗﺎﺑﺖ ﻣﯿﺎن آن ها و ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﮔﺬاران اﻗﺘﺼﺎدی ﮐﺸﻮر صورت می گیرد و ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ از اﻟﮕﻮی رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی fortune 500 اروﭘﺎ و با همان استانداردهای ﻋ ﻤﻲاست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها