عصر خودرو

آنالیز بازارها در دومین هفته دی ماه؛

بورس رکورد زد و دلار ثابت ماند

عصر بازار- در دومین هفته از دی ماه امسال، اکثر بازارهای مالی صعودی ظاهر شدند و با تغییر قیمت بیش از یک درصدی همراه شدند. در بین بازارها، بورس بیشترین بازدهی مثبتی را داشت.

بورس رکورد زد و دلار ثابت ماند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تجارت‌نیوز، در دومین هفته از دی ماه امسال، اکثر بازارهای مالی صعودی ظاهر شدند و با تغییر قیمت بیش از یک درصدی همراه شدند. در بین بازارهای مالی تنها دلار با کاهش نامحسوس قیمت مواجه شد.

    در بین بازارها، بورس بیشترین بازدهی مثبتی را داشت.

    بازار سهام که هفته گذشته با رشد سه درصدی شاخص همراه شده بود، در هفته جاری نیز طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، روندی صعودی به خود گرفت. در همین راستا، شاخص کل در هفته جاری، توانست 6٫3 درصد بازدهی را کسب کند و با رشدی 23 هزار و 11 واحدی، در کانال 384 هزار واحدی قرار بگیرد.

    قیمت دلار صرافی ملی نیز که هفته حدود یک درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده بود، در هفته جاری با ثبات ظاهر شد و در نهایت با کاهش 26 تومانی در سطح 12 هزار و 950 تومان در پایان هفته قرار گرفت.

    در معاملات هفته جاری قیمت دلار کم نوسان ظاهر شد.

    فلزات طلایی که هفته گذشته بیشترین بازدهی را به خود اختصاص داده بودند در دومین هفته دی نیز صعودی ظاهر شدند.
    براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور هر گرم طلای 18 عیار در بازار آزاد با رشد 1٫67 درصدی از 470 هزار و 500 تومان در ابتدای هفته به 478 هزار و 400 تومان در پایان هفته رسید.

    همچنین قیمت هر سکه بهار آزادی نیز با رشد 1٫1 درصدی همراه شد، به طوری که قیمت آن از چهار میلیون و 589 هزار تومان در ابتدای هفته به چهار میلیون و 640 هزار تومان در پایان هفته رسید.

    برچسب ها