عصر خودرو

هجدهمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران (۴۰)

جیرینگ در اولین سال حضور خود پنجمین شرکت برتر ICT ایران شد

عصر بازار- نتایج هجدهمین رتبه بندی رسمی سالانه شرکت های برتر ایران در حالی صبح امروز اعلام شد که شرکت جیرینگ با وجود اولین سال حضور خود توانست عنوان پنجمین شرکت برتر ایران در گروه ارتباطات و مخابرات کشور را از آن خود کند.

جیرینگ در اولین سال حضور خود پنجمین شرکت برتر ICT ایران شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، صبح روز سه شنبه 6 بهمن ماه 94 طی مراسمی که با حضور دکتر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، محمدعلی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مجید درویش مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر و جمعی از مدیران و مقامات اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اسامی یکصد شرکت برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از شرکت های برگزیده تقدیر شد.

    در این ارزیابی شرکت های برتر بر اساس شاخص هایی همچون «بالاترین رتبه فروش«، «بالاترین ارزش افزوده«، «بیشترین دارایی«، «بالاترین اشتغال زایی«، «بیشترین سودآوری«، «بالاترین ارزش بازار« و غیره معرفی شدند.
    بر این اساس، شرکت پرداخت اول کیش توانست در شاخص «رتبه فروش در صنعت« رتبه پنجم و در شاخص «بالاترین ارتقای رتبه« در فهرست یکصد شرکت برتر دوم ایران رتبه سوم را از آن خود کند.
    سازمان مدیریت صنعتی برای هجدهمین سال پیاپی، یکصد شرکت برتر ایران را براساس مدل IMI-100 رتبه بندی و معرفی کرد.
    در این رتبه بندی که با هدف شفاف سازی فضای کسب و کار؛ رده بندی شرکت ها از نظر میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی؛ و گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی صورت می گیرد.
    گفتنی است، سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال 1377 اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران کرده و هجدهمین رتبه بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال 1393 شرکت ها بوده است.
    خاطرنشان می سازد که در این رتبه بندی شرکت ها بر اساس 28 شاخص، مقایسه و رتبه بندی گردیده و 500 شرکت برتر ایران در قالب پنج دسته صدتایی بدون در نظر گرفتن گروه ارزیابی می شوند و کمیته داوران در انتخاب شرکت های پیشرو به سطح بلوغ شرکت ها توجه ویژه ای دارد. در مورد شرکت های بالغ (MATURE) تغییر مثبت رتبه فروش یا حتی حفظ جایگاه دارای اهمیت بیش تری است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها