عصر خودرو

برگزاری دوره آموزشی برای دانشجویان خارجی

عصر بازار: دومین دوره آموزشی آشنایی دانشجویان خارجی با بازار سرمایه ایران در مرکز مالی ایران برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی برای دانشجویان خارجی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی مرکز مالی ایران ، علی نقوی مدیرعامل مرکز مالی ایران در این خصوص گفت : جمعی از دانشجویان خارجی دوره های کارشناسی ارشد مقیم تهران امروز 6 بهمن در مرکز مالی ایران حضور یافتند تا در دومین دوره آموزشی آشنایی با بازار سرمایه شرکت کنند.
    نقوی بیان کرد: دانشجویان حاضر در این دوره، از کشورهای سوریه،هند،فلسطین،سودان،نیجریه و سومالی در رشته های مدیریت مالی ، اقتصاد ، بانکداری اسلامی ، مدیریت بازرگانی و روزنامه نگاری بودند.
    وی گفت: هدف از برگزاری این دوره ها،آشنایی دانشجویان خارجی با ساختار بازار سرمایه ایران است تا با ارکان و محصولات و ابزارهای مالی بازارسرمایه ایران آشنا شوند. دراین دوره آموزشی ، دانشجویان از دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی ، علم و صنعت ایران و بهشتی  بودند.
    مدیر عامل مرکز مالی ایران اظهار کرد: برگزاری این دوره ها در راستای برنامه های آموزشی مرکز مالی ایران در حوزه بین المللی است و یکی از این برنامه ها برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی مقیم ایران است تا سفیر اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران در کشورهای خود باشند. 
    در پایان دوره آموزشی ، حاضران در جلسه از تالار حافظ بازدید کردند.
    گفته می شود اولین دوره آموزشی نیز، بیست و نهم شهریور امسال با حضور 20 تن از دانشجویان خارجی دانشگاه علامه طباطبایی در مرکز مالی ایران برگزار شده است.

    برچسب ها