عصر خودرو

در ۹ ماه رخ داد،

اختصاص ۱۳۱ ریال سود به ازای هر سهم لامپ پارس شهاب

عصر بازار- شرکت لامپ پارس شهاب در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ ۲۱ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۳۱ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص ۱۳۱ ریال سود به ازای هر سهم لامپ پارس شهاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت لامپ پارس شهاب صورت های مالی سه ماهه سوم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش ، "بشهاب" در دوره 9 ماهه یاد شده مبلغ یک هزار و 96 میلیارد و 994 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 135 میلیارد و 838 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن سود عملیاتی دوره به 75 میلیارد و 559 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره به مبلغ 21 میلیارد و 269 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 131 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 150 میلیارد و 963 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها