عصر خودرو

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه:

کمک معیشتی یکجا واریز می‌شود

۱۱۰ میلیارد برای ۴۱۹هزار خانوار جدید

عصر بازار- سخنگوی سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه طی امشب همه مشمولین کمک معیشتی به صورت یکجا، کمک معیشتی را دریافت می کنند، گفت: برای خانوارهای جدید در مجموع ۱۱۰ میلیارد تومان واریز خواهد شد.

کمک معیشتی یکجا واریز می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، مهدی قمصریان در مورد اینکه آیا همچون نوبت اول واریزها، نوبت دوم کمک معیشتی نیز به صورت مرحله‌ای خواهد بود، اظهار داشت: طی امشب همه مشمولین کمک معیشتی به صورت یکجا، کمک معیشتی را دریافت می‌کنند و دیگر این روند مرحله به مرحله نخواهد بود.

    سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در واقع تمام آن 17.7 میلیون خانوار که شامل حدود 60 میلیون نفر می‌شود به اضافه 419 هزار و 304 خانواری که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأیید شده‌اند، کمک معیشتی را دریافت می‌کنند.

    وی ادامه داد: البته برای این 419 هزار و 304 خانوار جدید، هر دو مرحله کمک معیشتی با هم واریز خواهد شد.

    قمصریان گفت: کل مبلغی که به این خانوارهای جدید واریز می‌شود در مجموع دو مرحله، 109 میلیارد و 987 میلیون و 900 هزار تومان است.

    گفتنی است؛ کمک‌های معیشتی به تناسب افراد خانوار پرداخت می‌شود؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهارنفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز انجام می‌شود.

    برچسب ها