عصر خودرو

در بازار مشتقه رقم خورد؛

گرمای بورس انرژی با معاملات ثانویه سلف موازی استاندارد نفت کوره

عصر بازار- در جریان معاملات روز دوشنبه ۵ بهمن ۹۴، در تابلوی سلف موازی استاندارد نفت کوره بورس انرژی ایران، در مجموع پنج نماد فعال، ۱۷۵۶ قرارداد با ارزشی قریب به ۱۷ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نماد سمانک ۹۵۱ با ارزشی بیش از ۶ میلیارد ۹۸۹ میلیون ریال بیشترین سهم را طی معاملات سلف موازی استاندارد نفت کوره از آن خود کرد.

گرمای بورس انرژی با معاملات ثانویه سلف موازی استاندارد نفت کوره
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، طی جلسه معاملاتی این روز در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه نیز 835 قرارداد در قالب 16 معامله و معادل 20 هزار و 40 مگاوات ساعت به ارزشی قریب به 6 میلیارد و 713 میلیون ریال معامله شد.

    لازم به ذکر است در آغاز جلسه معاملاتی این روز نمادهای بار‌ پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه5 اسفند 94 گشایش یافته و در پایان نمادهای بار پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه 9 بهمن 94 متوقف شدند.

    روز دوشنبه همچنین در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالای نیتروژن مایع پتروشیمی مبین در رینگ داخلی و در رینگ بین‌الملل دو عرضه نفت‌ سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مبدا ساری به مقصد عراق به حجم‌های 1000 و 3000 تن مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته برروی این کالاها معادل 312 تن به ارزشی قریب به 1 میلیارد و 912 میلیون ریال بود.

    در مجموع ارزش کل معاملات این روز بورس انرژی ایران به 26 میلیارد و 385 میلیون ریال بالغ شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی امروز (سه‌شنبه 6 بهمن ماه 94)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، کالاهای آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال 404 و نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش نفت شیراز، متانول پتروشیمی‌های شیراز و فن‌آوران، برش سنگین پتروشیمی جم، میعانات‌گازی پالایش گاز ایلام و پارس جنوبی و حلال 410 پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی عرضه خواهند شد. عرضه‌های فوق در کنار معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه بازار روز جاری بورس انرژی را تشکیل می‌دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها