عصر خودرو

رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر داد

قرارداد ۲ میلیارد دلاری فولادی بین ایران و ایتالیا نهایی شد

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانی ایران از انعقاد قرارداد دو میلیارد دلاری با شرکت فولاد ایتالیا در سفر جاری رئیس جمهور به رم خبر داد.

قرارداد ۲ میلیارد دلاری فولادی بین ایران و ایتالیا نهایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از استیل پدیا، محسن جلال پور افزود:‌ در سفر رئیس جمهور به رم قرار است قرارداد همکاری با شرکت دنیلی ایتالیا درباره صنایع فولاد به مبلغ دو میلیارد دلار به امضا برسد.

    وی گفت: همچنین قرار است در این سفر تفاهم نامه انجمن فنی و مهندسی ایران با مجموعه ایتالیایی در خصوص کارهای ساختمانی نظیر راه،‌ جاده و ریل به ارزش یک میلیارد دلار به امضا برسد.

    رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود:هیئت اقتصادی همراه رئیس جمهور همچنین چندین تفاهم نامه دیگر درباره همکاری های دارویی و مواد غذایی با صنایع متوسط و کوچک ایتالیا امضا خواهند کرد.

    وی گفت: در سفر به ایتالیا قرار است با اعضای اتاق بازرگانی ایتالیا و فعالان اقتصادی این کشور و بانکداران ایتالیایی جلسات مشترک برقرار و مذاکره کنیم.

    جلال پور افزود: در سفر به فرانسه نیز علاوه بر مذاکره با اعضای اتاق بازرگانی این کشور و فعالان اقتصادی و بانکی فرانسوی قرار است قرارداد ساخت و ساز انجمن خدمات فنی و مهندسی ایران با یکی از بزرگترین شرکتهای فرانسوی به امضا برسد.

    رئیس اتاق ایران گفت: همچنین قرار است قراردادهای دیگری در زمینه صنایع خودرو سازی و قطعات ، صنایع غذایی، گیاهی، پتروشیمی و آی سی تی میان فعالان اقتصادی ایران و فرانسه به امضا برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها