عصر خودرو

تفاهم وام ۵ میلیارد یورویی بانک کره جنوبی و بانک مرکزی ایران

عصر بازار- «لی داک هون» مدیر عامل بانک دولتی صادرات-واردات کره جنوبی گفت: بدنبال توافق وام پایه ۵ میلیارد یورویی با بانک مرکزی ایران هستیم.

تفاهم وام ۵ میلیارد یورویی بانک کره جنوبی و بانک مرکزی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، «لی داک هون» مدیر عامل بانک دولتی صادرات-واردات کره جنوبی گفت: با رفع شدن تحریم ها از ایران، انتظار می رود که فرصت های اقتصادی بیشتری توسط این کشور به صادرکنندگان پیشنهاد شود.

    همچنین مدیر عامل این بانک کره ای به این نکته اشاره کرد که تا سال گذشته میلادی با ایران در موضوعات فایننانس همکاری داشته ایم.

    در همین حال «لی داک هون» خاطر نشان کرد: در ماه اکتبر سال گذشته میلادی به همراه دیگر بانک های کره ای به خاورمیانه سفر کردیم و این می تواند بستر همکاری بهتر اقتصادی با این منطقه به خصوص ایران را فراهم کند.

    همچنین این مقام کره ای در ادامه گفت: به دنبال توافق وام پایه 5 میلیارد یورویی با بانک مرکزی ایران هستیم.

    در همین راستا، «کیم یانگ کی» مدیر بانک توسعه - واردات کره جنوبی گفت: می خواهیم مقامات ایرانی را بعنوان بخشی از فعالیت های بازاریابی خود به کره دعوت کنیم ضمن اینکه ایران می تواند بازار تضعیف شده کره جنوبی را تقویت کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها