عصر خودرو

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور:

اقدامات ایران خودرو در حوزه تولید و فروش در ماه‌های اخیر رضایت‌بخش است

عصر بازار- معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور اقدامات اخیر ایران خودرو در حوزه تولید و فروش خودرو و اجرای تعهدات به مشتریان را رضایت بخش خواند و گفت: امیدواریم سایر مشکلات نیز به همین ترتیب حل و فصل شود.

اقدامات ایران خودرو در حوزه تولید و فروش در ماه‌های اخیر رضایت‌بخش است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس-جمال انصاری در دیدار با مدیرعامل ایران خودرو افزود: شکایات واصل شده به تعزیرات باید با رعایت حقوق شهروندان و رویکرد حمایت از تولید در کشور بررسی و صدور حکم شود.
    وی ضمن تاکید بر اصلاح روند کارشناسی پرونده‌های خودرویی خواستار رسیدگی به شکایات با مشارکت بنگاه اقتصادی شد.
    مدیرعامل ایران خودرو نیز در این نشست با اشاره به بهبود وضعیت تولید در ایران خودرو،‌ از شکستن رکورد در آذرماه با تولید 44 هزار دستگاه خبر داد و گفت: شرایط درحال تحول و بهبود است.
    فرشاد مقیمی تاکید کرد: به خاطر تاخیر در تحویل خودروها عذرخواه مردم هستیم اما قطعا خودرویی را در برنامه‌های فروش قرار می دهیم که امکان تولید و تحویل به موقع آن را داشته باشیم.
    وی همچنین با اشاره به روند کاهشی خودروهای دارای کسری در کارخانه گفت: تعداد کمی از این خودروها باقی مانده که برخی از آن صرفا یک قطعه کسری دارند که به زودی تکمیل و وارد بازار خواهند شد.
    مدیرعامل ایران خودرو از اجرای برنامه‌های بهبود در حوزه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: ایراداتی در این بخش وجود داشت که سبب نارضایتی مشتریان شده بود اما با تعریف و اجرای پروژه‌های متعدد توانسته‌ایم شرایط به میزان زیادی بهبود بخشیم هرچند با نقطه ایده‌آل فاصله داریم.
    مقیمی تاکید کرد : تحویل و فروش خارج از سیستم اینترنتی در فرآیند فروش نداریم .

    برچسب ها