عصر خودرو

معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی شد

عصر بازار- در روز جاری، بیش از ۳۳۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در فرابورس ایران مورد معامله قرار گرفت.

معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 5 بهمن‌ماه 1394 بازار فرابورس با خرید و فروش 335  میلیون و 30 هزار ورقه بهادار در 38 هزار و 352 نوبت به ارزش یک هزار و 700 میلیارد ریال به اتمام رسید و آیفکس هم با افزایش 10 واحدی نسبت به روز قبل در رقم 743.2  واحد بسته شد.
    ذوب آهن اصفهان با داد و ستد 39 میلیون و 860 هزار سهم بیشترین حجم و برق عسلویه مپنا با معاملاتی به میزان 93 میلیارد و 520 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات سهام را به نام خود ثبت کرد و هر برگه اوراق تسهیلات مسکن نیز در محدوده 770 تا 900 هزار ریال معامله شد.
    بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 5 میلیون و 750 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به داد و ستد 401 هزار و 860 ورقه اجاره مپنا بود.
    این گزارش حاکی است، سهام دارو سازی کاسپین در کنار برق عسلویه مپنا و ساختمان تاسیسات راه آهن بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های بیمه آرمان، صنعتی مینو و مواد ویژه لیا با بیشترین افت قیمت روبرو شد.
    این گزارش می‌افزاید، خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 970 هزار و 275 ریال به پایان رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها