عصر خودرو

توسط انتشارات بورس ؛

ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی منتشر شد

عصر بازار- در زمانی کوتاه و به راحتی می‌توانید در اکسل برنامه و ماکرو بنویسید؛ حتی اگر شما برنامه نویس نباشید. انتشارات بورس با انتشار کتاب "ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در" Excel تالیف "علی فاتحی" این امکان را در اختیار گذاشته است .

ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه «عصربازار» به نقل از سنا، زبان برنامه‌نویسی مورد استفاده درExcel ، بسیار شبیه به زبان‌های محاوره‌ای است و  (VBA (Visual Basic for Applications)   نام دارد و کتاب" ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در "  Excel  هم ابزاری مناسب برای کاربرانی است که می‌خواهند بهتر و پویاتر عمل کنند.

    در چکیده این کتاب آمده است: نرم افزار اکسل می تواند با به کار گیری زبان VBA  انجام بسیاری از امور تکراری و پیچیده و زمان بر را به کمک برنامه نویسی به رایانه واگذار کند.

    این کتاب با زبانی ساده و به دور از پیچیدگی،  مفاهیم اولیه و کاربردی را گام به گام ارایه داده است. مثال‌ها متنوع و کاربردی‌اند و از برنامه‌های ساده و "تابع تبدیل عدد به حروف" گرفته تا "پیاده‌سازی مفاهیم مهندسی مالی" در کتاب  " ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در "  Excel  آموزش داده شده‌اند.

    نویسنده در بخش اول این کتاب، به مبانی ماکرو نویسی و در  بخش دوم به مفاهیم برنامه نویسی پرداخته است . بخش سوم، اختصاص به فرم‌ها و رابط‌ های کاربردی، بخش چهارم به مدیریت خطاها و کار با فایل‌ها و نهایتا بخش پنجم به جمع بندی مطالب اختصاص دارد. 

    علاقه‌مندان می‌توانند کتاب " ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در Excel " را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا پلاک 25 ـ تلفن:88648192 یا از سایت www.boursepub.ir تهیه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها