عصر خودرو

مدیرعامل سابق فرابورس عنوان کرد:

قرار گرفتن حرکت بنگاه های اقتصادی روی ریل توسعه

عصر بازار- مدیرعامل سابق فرابورس گفت: گرچه وضع مالی بنگاه ها به علت رکود اقتصادی و قیمت پایین نفت در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، اما با اجرای برجام و به دلیل کاهش ریسک سرمایه گذاران با نرخ بازدهی کمتر، بازار سرمایه در مدت زمان کوتاهی رونق گذشته خود را به دست خواهد آورد و شرکت های تولید کننده در سایه عرضه و تقاضای مناسب به فعالیت های خود ادامه می دهند.

قرار گرفتن حرکت بنگاه های اقتصادی روی ریل توسعه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مصطفی امیدقائمی، مدیرعامل سابق فرابورس درباره وضعیت بازار سرمایه پس از اجرای برجام، گفت: خوشبختانه با توافق برجام، روند حرکت بنگاه های اقتصادی روی ریل توسعه خواهد بود و مشکلاتی که تاکنون بنگاه ها با آن مواجه بودند، رفع خواهد شد.

    وی افزود: طی دوره رکود بنگاه های اقتصادی برای نقل و انتقالات ارز و همچنین صادرات که عمده ترین فعالیت آنان را شامل می شد، با مسائل زیادی مواجه بودند که روند حرکت را بسیار کند می کرد.

    امید قائمی با اشاره به این موضوع که اجرای برجام به طور حتم تاثیر مثبتی را در پیشبرد اهداف بنگاه ها خواهد داشت، ادامه داد: رکود فعالیت بنگاه ها در دوران تحریم آسیب های زیادی را بر بدنه اقتصاد وارد کرده بطوریکه پول های زیادی در این میان سوخت شده است که جبران آن بسیار سخت است.

    مدیر عامل سابق فرابورس تصریح کرد: همزمان با تحولات مثبت در بنگاه های اقتصادی، شاهد کاهش ریسک سرمایه گذاران در بازار سرمایه خواهیم بود.

    وی با بیان این مطلب که نباید انتظار سریع از تحول را در بازار داشته باشیم، خاطر نشان کرد: اینکه تنها منتظر باشیم بازار سرمایه و بورس بهبودی خود را در زمان کمتری به دست آورند کاری از پیش نخواهیم برد بنابراین نیازمند فراهم کردن بستری مطمئن برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم.

    امیدقائمی تصریح کرد: برای اینکه بازار روی ریل توسعه حرکت کند، کش و قوس های زیادی را باید تحمل کرد و در سایه همین صبر و تلاش ها است که بهبود در بازار اتفاق خواهد افتاد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها