عصر خودرو

۶ برابر حجم عرضه تقاضای خرید بود

فروش یک ثانیه ای اوراق سلف سیمان در بورس کالا

عصر بازار- مدیر بازارگردانی و فروش تامین سرمایه امین با اشاره به تقاضای ۱۳۰۰ میلیارد ریالی اوراق سلف سیمان سپاهان در مقابل عرضه ۲۰۰ میلیارد ریالی افزود: امروز ۵ بهمن ماه عرضه این اوراق برای تامین مالی سرمایه در گردش سیمان سپاهان از طریق بورس کالا انجام شد و تنها طی یک ثانیه اول کل اوراق عرضه شده به فروش رسید.

فروش یک ثانیه ای اوراق سلف سیمان در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، به گفته اسماعیل بینایی،حجم عرضه اولیه سلف موازی استاندارد سیمان حداکثر برای 200 هزار تن سیمان پرتلند تیپ 2 بود که تقاضای موجود در بازار نشان داد چندین برابر عرضه های فعلی در بازار متقاضی خرید این مدل از اوراق برای تامین مالی صنعت سیمان وجود دارد.

    وی افزود: سود این اوراق 23 درصد روز شمار و بازدهی اوراق در سررسید 24 تا 28 درصد خواهد بود. در پایان دوره خریدار می‌تواند نسبت به تحویل فیزیکی یا تسویه نقدی با توجه به قیمت دارایی پایه در سررسید و بر اساس قیمت اعمال اختیار فروش تبعی یا اختیار خرید تبعی اقدام کند.

    به گفته مدیر بازارگردانی و فروش تامین سرمایه امین تامین مالی صنعت سیمان از طریق بورس کالا در شرایط فعلی یکی از راههای قابل دسترس و آسان برای شرکت های سیمانی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها