عصر خودرو

مجامع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

عصر بازار: مجمع عمومی عادی سالانه بانک قرض الحسنه مهر ایران راس ساعت ۱۰ صبح با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و نمایندگان صاحبان سهام در محل این بانک برگزار شد.

مجامع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، برگزاری مجمع عادی سالانه بانک با حضور نمایندگان صاحبان سهام پیرامون محورهای مطروحه با قرائت کلام ا... مجید و پخش سرود ملی رسمیت یافت.

    پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن خیر مقدم به صاحبان سهام و مدعوین اظهارداشت: در سال منتهی به 29/ 12/ 93 بانک بالغ بر 150 هزار فقره تسهیلات ازدواج پرداخت نموده که در مقایسه با سایر بانکهای تجاری بزرگ رقم قابل توجهی می باشد.

    وی افزود: با توجه به ماهیت قرض الحسنه بانک و تکلیف ارائه تسهیلات ارزان قیمت به اقشار نیازمند جامعه، 80 درصد هزینه های ما از محل درآمدهای عملیاتی و اخذ کارمزد 4 درصد تامین شده است.

    محسن پدرام تصریح کرد: تمامی همکاران و مدیران بانک به رفع نیاز آحاد جامعه و تأمین توقع سهامداران تلاش می کنند و امیدواریم در سال مالی جاری با اتکال به درگاه باریتعالی بیش از پیش موفقیت کسب گردد.

    در ادامه جلسه اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک صادرات به عنوان رئیس، دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان دبیر و دامغانیان نماینده بانک ملی و عظیمی نماینده بانک رفاه به عنوان ناظر بر جلسه مجمع از سوی سهامداران انتخاب شدند.

    دولتی در ابتدا از عملکرد بانک در سال منتهی به 29/ 12/ 93 گزارش مبسوطی را ارائه و بیان داشت: امیدوارم نتیجه مجمع، توانمندی هر چه بیشتر بانک قرض الحسنه مهر ایران در عرضه خدمت به نیازمندان باشد.

    وی با اشاره به اهم دستاوردهای بانک افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان مجموعه ای نوپا نیازمند بازنگری در میزان به کارگیری نیروی انسانی بیشتری است.

    در ادامه پس از قرائت گزارش بازرس و حسابرس قانونی بانک، حول محورهای مطرح شده تبادل نظر صورت گرفته و صورت های مالی سال 1393 به تایید مجمع رسید.
     

    برچسب ها