عصر خودرو

سود تلفیقی «اخابر» ۴۰۳ریال اعلام شد

عصر بازار- شرکت مخابرات ایران صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این گزارش سود تلفیقی هر سهم را ۴۰۳ریال و سود هر سهم در شرکت اصلی را ۴۰ریال اعلام کرده است.

سود تلفیقی «اخابر» ۴۰۳ریال اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، این شرکت در گزارش تلفیقی سود عملیاتی را 27 هزار و 986میلیارد ریال، سود خالص را 24هزار و 165میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را 40هزار و 667میلیارد ریال منتشر کرده است.

    در شرکت اصلی نیز سود عملیاتی دوره 6ماهه 2هزار و 696میلیارد ریال، سود خالص 2هزار و 400میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره 11هزار و 981میلیارد ریال اعلام شد.

    «اخابر» در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره 6ماهه منتهی به 29اسفند1398 داشته اعلام کرد که برآورد شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی شرکت این است که با دریافت و وصول مطالبات بتواند تسهیلات و نحوه تامین مالی در این دوره در مقایسه با دوره واقعی6ماهه گذشته را فراهم کند.

    این شرکت در سایر برنامه های با اهمیت خود این است که با افزایش کیفیت خدمات ارایه داده و جذب مشتری درآمد شرکت را افزایش دهد.

    برچسب ها