عصر خودرو

در جریان معاملات بازار فیزیکی بورس انرژی؛

۳۰۰۰ تن گاز مایع پالایش نفت آبادان در رینگ بین‌الملل معامله شد

عصر بازار- در جریان معاملات روز شنبه ۳ بهمن ۹۴، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای متانول پتروشیمی زاگرس در رینگ داخلی و در رینگ بین‌الملل ۳ هزار تن گاز مایع پالایش نفت آبادان به مقصد پاکستان مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته برروی این کالاها و عرضه‌های مازاد معادل ۳۷۰۰ تن به ارزشی قریب به ۳۱ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال بود.

۳۰۰۰ تن گاز مایع پالایش نفت آبادان در رینگ بین‌الملل معامله شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، طی جلسه معاملاتی نخستین روز هفته در تابلوی سلف موازی استاندارد نفت کوره بورس انرژی، در مجموع پنج نماد فعال، 1555 قرارداد جمعاً به میزان بیش از 18 میلیارد و 638 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    در این روز همچنین در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه 2143 قرارداد در قالب 37 معامله و معادل 51 هزار و 432 مگاوات ساعت به ارزشی بالغ بر 17 میلیارد و 487 میلیون ریال معامله شد. همچنین در آغاز جلسه معاملاتی این روز نمادهای بار پیک، کم باری، میان باری و بارپایه روزانه 1 اسفند 94 و 2 اسفند 94 و 3 اسفند 94 گشایش یافته و در پایان نمادهای بار پیک، کم باری، میان باری و بارپایه روزانه 7 بهمن 94 متوقف شدند.

    در مجموع ارزش کل معاملات این روز بورس انرژی ایران به 67 میلیارد و 922 میلیون بالغ شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی روز کاری جاری (یکشنبه 4 بهمن ماه 94)، در کنار معاملات مداوم قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، کالاهای آیزوریسایکل، حلال 400، حلال 402، حلال 406 و حلال 410 پالایش نفت اصفهان، آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال 402 و حلال 404 پالایش نفت تبریز و حلال 402 و حلال 410 پالایش نفت شیراز در رینگ داخلی و در رینگ بین‌الملل گاز مایع خام پالایش گاز ایلام و نفت گاز(گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مبادی تبریز، ساری، زاهدان، چابهار، اصفهان و مشهد و به مقاصد افغانستان، پاکستان، اقلیم کردستان عراق و ترکیه عرضه خواهند شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو