عصر خودرو

مجمع عمومی عادی سالانه بانک دی برگزار شد

عصر بازار: مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک دی روز سه‌شنبه ۳۰ تیرماه ۹۴ با حضور حدود ۷۶ درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالانه بانک دی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در ابتدای این جلسه دکتر احمد شفیع‌زاده ضمن خیرمقدم به سهامداران از آقای مهندس میرمرادی، نماینده سهامدار اصلی دعوت کرد تا به عنوان رییس مجمع آغاز کننده مراسم باشد.

    وی نیز از آقای رحمتی معاون مالی بانک دی به عنوان دبیر جلسه و نمایندگان شرکت کشتیرانی و نماینده سهامداران به عنوان ناظرین برای عضویت در هیات رییسه دعوت کرد که این ترکیب مورد تایید اکثریت حاضران قرار گرفت. همچنین نماینده بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس از دیگر اعضای هیات رییسه بودند. در این جلسه برای بررسی صورت‌های مالی بانک، گزارش عملکرد هیات مدیره به مجمع عمومی ارائه شد.

    مدیرعامل بانک دی در ادامه با تشریح عملکرد بانک در سال 93 به ارائه برنامه‌های سال 94 پرداخت و گفت: خوشبختانه سهام بانک دی در سال گذشته روند روبه رشدی در بورس داشت و با به دست آوردن جایگاه مناسب در سال 93 سهامداران را به روزهای بهتر امیدوار کرد.

    شفیع‌زاده در ادامه با برشمردن برخی از اقدامات بانک دی در سال 93 که منجر به عملکرد مثبت آن شد، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های سهامدران در مجمع سال پیش بحث صرافی دی بود که همان گونه که قول داده بودیم وضعیت آن ساماندهی شد و اکنون با مصوبه شورای پول و اعتبار صرافی بانک دی از اول مهرماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

    وی ساماندهی و تثبیت جایگاه بیمه دی را یکی دیگر از اقدامات تاثیرگذار در سال 93 عنوان کرد و افزود: اکنون شرکت بیمه دی در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته و امیدواریم با افزایش سرمایه‌ای که پیش بینی شده بیمه دی جزو شرکت‌های تراز اول نظام بیمه‌ای کشور شود.

    مدیرعامل بانک دی تشکیل کنسرسیومی برای پرداخت مطالبات جامعه ایثارگری، توجه به IT  و بانکداری الکترونیک، تکمیل چرخه ارزی بانک و دریافت چندین تقدیرنامه و جایزه تخصصی در سال گذشته را از دیگر اقدامات بانک دی در سال مالی 93 اعلام کرد.

    شفیع‌زاده همچنین از افزایش 77 درصدی سود سهام، رشد 30 درصدی سپرده‌ها که از میانگین نظام بانکی بیشتر است و رشد 150 درصدی اعطای تسهیلات خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک دی امروز و پیرو تاکیدات بانک مرکزی کمترین تصدی‌گری و بنگاه‌داری را دارد و به جای آن توجه به کارکردهای بانکی در اولویت قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه هر چند با توجه به شرایط اقتصادی کشور قیمت تمام شده پول برای بانک زیاد بوده اما ما خود را ملزم به رعایت الزمات بانک مرکزی می‌دانیم، تصریح کرد: به سهامداران اطمینان خاطر می‌دهم که همه کارکنان و مدیران بانک دی دغدغه شکوفایی بانک را داشته و خود را ملزم می‌دانند در مسیر افتخارآفرینی این مجموعه ارزش‌آفرین گام بردارند.

    در ادامه این مراسم و پس از ارائه گزارش حسابرس، مدیرعامل بانک به سوالات تعدادی از سهامداران پاسخ گفت.

    در پایان مجمع عمومی عادی نیز رای گیری برای موارد زیر انجام و مورد تایید اکثریت اعضا قرار گرفت:

    ـ تصویب صورت‌های مالی سال 93

    ـ تقسیم سود به میزان هر سهم 100 ریال

    ـ انتخاب موسسه حسابرسی هوشیار بهمند به عنوان بازرس اصلی و موسسه بهمند به عنوان بازرس علی‌البدل

    ـ انتخاب روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو