عصر خودرو

عرضه سنگ آهن دانه بندی، قیر و عایق رطوبتی در تالار صادراتی

عصر بازار: روز چهارشنبه ۳۱ تیرماه، تالار صادراتی بورس کالای ایران میزبان عرضه ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و ۲۵۰۰ تن قیر و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی است.

عرضه سنگ آهن دانه بندی، قیر و عایق رطوبتی در تالار صادراتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی  ایران 50 هزار تن سنگ آهن دانه بندی را به قیمت پایه 21 دلار در هر تن راهی تالار صادراتی می کند.
    بر اساس این گزارش، شرکت تولیدی بشکه و قیرصنعتی دژپا نیز یکهزار تن قیر 6070 و یکهزار تن قیر 85100 را به قیمت پایه 335 دلار در هر تن در تالار صادراتی عرضه می کند.
    این گزارش حاکی است، 500 تن قیر 6070 شرکت پترو پالایش سهند گستر تبریز و 100 تن عایق رطوبتی شرکت تولیدی و صنعتی الیاف سازان شمال نیز  در این تالار عرضه می شود.
    روز چهارشنبه همچنین در بخش داخلی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ، 82 هزار و 777 تن  انواع کالا در گروه های قیر، مواد پلیمری و مواد شیمیایی عرضه می شود.
    همچنین، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران شاهد عرضه 80 هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن و 594 تن تیرآهن طول کوتاه سایز 12 شرکت ذوب آهن اصفهان در گروه فولاد، 200 تن کک متالورژی شرکت کک سازی زرند در گروه کک و 800 تن شمش هزار پوندی 99.7 شرکت ایرالکو است.
    این گزارش نشان می دهد، 11 هزار و 700 تن کالا در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران  عرضه می شود که در صورت وجود تقاضا این میزان تا 43 هزار و 400 تن نیز قابل افزایش است. بر این اساس، 2هزار و 100 تن ذرت دانه ای از استانهای قزوین و خوزستان، 4 هزار تن گندم دوروم استانهای فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان، 3 هزار و 800 تن شکر سفید کارخانه های قند امیر کبیر، شیروان، شاهرود، فریمان، تربت جام، نیشابور وشیرین و یکهزار و 800 تن برنج وارداتی از کشورهای هندوستان، تایلند، آرژانتین و اروگوئه در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود که در صورت وجود تقاضا 31 هزار و 700 تن دیگر بر میزان شکر سفید و برنج وارداتی عرضه شده افزوده می شود.
    علاوه بر این، بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز  عرضه 85 تن ضایعات فلزی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران را به قیمت 6800  ریال تجربه می کند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو