عصر خودرو

دبیر اجلاس هوانوردی ایران ۲۰۱۶ :

ایرباس فردا برای فروش هواپیما به ایران می‌آید

عصر بازار- دبیر اجلاس هوانوردی ایران ۲۰۱۶ از سفر مسئولان ایرباس به ایران برای فروش هواپیما خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات مربوط به ویزا بوئینگ به ایران نمی آید.

ایرباس فردا برای فروش هواپیما به ایران می‌آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم،‌ بیاتی گفت: فردا مسئولان ایرباس برای فروش هواپیما به ایران سفر خواهند کرد.

    وی افزود: به دلیل مشکلات مربوط به ویزا بوئینگ به ایران نمی آید.

    بیاتی با اشاره به اینکه از چند ماه قبل اقدامات لازم را در راستای نوسازی صنعت هوانوردی در دستور کار قرار دادیم بیان کرد: در این زمینه کار را از جایی شروع کردیم که مشکل آغاز شد. براین اساس ارتباط با بزرگان بخش صنعت هوانوردی دنیا برقرار شد و اجلاس مذکور با حضور صاحبان فن برگزار می‌شود.

    دبیر اجلاس هوانوردی ایران 2016 با بیان اینکه بیش از 160 شرکت خارجی از 35 کشور در این اجلاس حضور خواهند داشت بیان کرد: در مجموع 85 کمپانی و شرکت خارجی تأمین و تولیدکننده هواپیما در اولین اجلاس هوانوردی ایران حضور خواهند داشت.

    بیاتی با بیان اینکه با توجه به مشکلات مربوط به تأمین مالی در حوزه تأمین هواپیما روی اجاره دهنده‌ها و لیزینگ تمرکز کرده‌ایم، گفت: شاید در خرید هواپیما طی یکی دو سال اول پس از تحریم موفق نباشیم و نتوانیم خریدی را انجام دهیم. براین اساس اولویت اول ما اجاره هواپیما است.

    وی با اشاره به اینکه در بخش تعمیرو نگهداری شرکت‌های مطرح دنیا از جمله لوفتانزا تکنیک در اجلاس فردا حضور خواهند داشت، گفت: در بخش فروش هواپیما نیاز کشور بیشتر به سمت هواپیماهای میانبر و کوتاه برد است که براین اساس با شرکت‌های مطرح دنیا از جمله بمباردیر کانادا، امبرائر بزریل، ای تی آر انگلیس، و ایرباس در اجلاس هوانوردی ایران 2016 حضور دارند.

    دبیر اجلاس هوانوردی ایران 2016 در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا شرکت هواپیمایی بوئینگ نیز به ایران می‌آید، گفت: این شرکت به دلیل مشکلات مربوط به ویزا در اجلاس حضور نخواهد داشت.

    بیاتی با یادآوری اینکه 70 درصد از شرکت‌های دعوت شده در بخش لیزینگ هواپیما فعال هستند، گفت: از کشورهای منطقه نیز تقاضاهای فراوانی برای حضور در این اجلاس داشته‌ایم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها