عصر خودرو

در سه ماهه نخست امسال رخ داد،

اختصاص ۱۷۱ ریال سود به ازای هر سهم سرمایه گذاری پردیس

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری پردیس در دوره سه ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ ۵۱ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۷۱ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص ۱۷۱ ریال سود به ازای هر سهم سرمایه گذاری پردیس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری پردیس صورت های مالی سه ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 95 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش ، "ثپردیس" در دوره سه ماهه یاد شده مبلغ 243 میلیارد و 69 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 74 میلیارد و 962 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 72 میلیارد و 383 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن سود خالص دوره به مبلغ 51 میلیارد و 339 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 171 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 427 میلیارد و 416 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها